Magazada gelen musterinin ismimi sormasi sizce flort mu yoksa normal bir muhabbet mi?

Çok heyecanlandım. Dükkanıma biri geldi, ben de yardımcı oldum. Kahve fincanı verdim, uygun fiyatlı, sonra birkaç bir şey almış, zaten çalışmazsa getir abi dedim. "Ya almazsanız?" dedi, ben de "Alırım abi, sen dene, çalışmazsa" dedim. Sonra "Seni bulurum o zaman ben, çalışmazsa" dedi gülerek. Ben de "Tamam, burada olursam inşallah" dedim. "İsmin ne?" dedi. "Sema" dedim. Benim yaşlarımdaydı. Bu muhabbet sizce nasıl, flörtöz mü yoksa ismimi sadece değişim için geleceği için mi sordu? Bir de sonra abim geldi yanımıza fiş vermiyorsunuz herhalde dedi, abim de fiş ver dedi, sinirliydi biraz. Sonra ben de kesiyorduk isterseniz dedim. Çocuk hep gülerek şey yaptı, sonra verdim, kolay gelsin, iyi günler dedi, gitti. Sizce abartıyor muyum

Güncellemeler
2 ay
Anlatışımdan belli olmadı ama güler yüzle dedi hepsini ya almazsanız falan gülerek dedi ben seni bulurum ozaman dedi bende burada olursam dedim sonra ismimi sordu
Güncellemeler
2 ay
Uyuyamadım bişey diyin dkkdkdkf
Magazada gelen musterinin ismimi sormasi sizce flort mu yoksa normal bir muhabbet mi?
Cevapla