Tam aradığınız kişiyi bulunca gerçekten sahiplenir misiniz yoksa mantık devreye girip vaz mı geçersiniz?

Genelde erkeklerde oluyor, kızlarda da oluyordur illaki de. Beğeniyor, hoşlanıyor ama sahiplenmiyor mesela. Bu noktada düşündüğünüz şey ne, mantık mı, o kişinin içine sinmemesi mi, daha fazlasını istemeniz mi? Geleceğinizde görmek istediğiniz kişiyi bulsanız onu kesin sahiplenir misiniz
Tam aradığınız kişiyi bulunca gerçekten sahiplenir misiniz yoksa mantık devreye girip vaz mı geçersiniz?
Cevapla