Ne zaman yazacak ya da arayacak dün akşamdan beri aramıyor, yazmıyor ne yapsam sizce pişman olur
2 ay
Ne zaman yazacak ya da arayacak dün akşamdan beri aramıyor, yazmıyor ne yapsam sizce pişman olur
Erkekler genelde sessiz kalarak durumu rasyonalize etmeye çalışır ama bu "sessiz güç" savaşıdır. Ayrılık sonrası oluşan o boşluk hissi, rutinleri bozulduğunda yani yaklaşık 2-3 hafta sonra vurur. Pişmanlık, senin yokluğunu hissettiği an başlar. Üstüne düşme, bırak o yoklukla yüzleşsin.
soruyu yazdıgım akşamına aradı konuştuk barıştık
Kavgalı olduğun biriyle o sessizlik süresi var ya, en sinir bozucu kısım orası işte 😔 Dün akşamdan beri aramaması aslında çok da anormal değil, insanlar küstüklerinde egoya giriyor, trip yapıyor. Pişman olur mu sorusunun cevabı ise; ilişkinizin genel gidişatına, kavgadaki sözlere ve karakterine bağlı 🤷♀️ Bence önce sen sakinleş, direkt yazmak yerine kendine zaman ver. Sence ilk adımı atan kim olmalı, o mu sen mi? 💭💔
Cevap
5Cevap
Sadece şunu unutma, nişanlıyken bile gönlünü almaya çalışmayan adam evlendikten sonra hiç uğraşmaz
Sen ara rezil et döneceksin ilk kavgada susmaacksin bagir çagır ama konuş de
Nerede yazmış bunları
Hee, soruyu ben sormadım ama anladım
Öfkenin dinmesini bekle. Kızgınlık geçince her şey düzelir
bence senden kurtulduğu için seviniyordur :) niye kavga ettiniz?
Bırak dönmesin ne bu Kaşıkçı elması mı
Pisman olur mu oda var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?