Erkekler, Ben kafayı yicem gerçekten kafayı yiyecem niye herkes 180 üstü kıza erkeksi diyor ama kısa kıza demiyor?

Ben kafayı yiyeceğim gerçekten kafayı yiyeceğim niye herkes 180 üstü kıza erkeksi diyor ama kısa kıza demiyor?

Güncellemeler
2 ay
Allah uzun kuzları erkek gibi mi yarattı
Hep uzuna erkek diyorsunuz. Ben kaç gündür ağlıyorum bir kişi bile kısa boylu kız erkek gibi demedi
Erkekler, Ben kafayı yicem gerçekten kafayı yiyecem niye herkes 180 üstü kıza erkeksi diyor ama kısa kıza demiyor?
Cevapla