30 yaş üstü erkeklere soruyorum: aşırı ilgi gösteren erkek normal mi, sağlıklı bir ilişki olur mu?

30 yaşında, ben de 29 yaşındayım. Uzak şehir demeden geliyor, her gün hediye ile geliyor. Sınırıma saygı duyuyor fakat 3 aydır konuşuyoruz. Çok yoğun yaşıyor duygularını. Bir şey söylüyorum, istemeden "Soğuk mu davrandım?" diyor, onay arıyor. "Hayır" diyorum. Ben dengeyi seviyorum, her şeyin aşırısı fazla. Söz, öyle olacağım diyor. Normal mi bu durum? İkimizin hayatında da kimse olmadı. Onun sadece tek bir kız arkadaşı olmuş, benim gibi seçiciymiş. Kendisi diş hekimi, ben de lise mezunuyum.

30 yaş üstü erkeklere soruyorum: aşırı ilgi gösteren erkek normal mi, sağlıklı bir ilişki olur mu?
Cevapla