Evli sevgilim var, ayrı kaldıkça daha çok özlüyoruz. Ben ayrı kalıyorum, sonra hiçbir şey olmamış gibi geliyor, özledim diyor ve o ben dayanamıyorum, o da öyle. Sadece özledim deyince bile koşuyor, yanıma geliyor. Bunun sebebi ne olabilir
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Evli bir adamla böyle güçlü bir bağ yaşamak duygusal olarak çok yorucu hissettiriyor olmalı, bunu hissedebiliyorum… 💔 Hem özlemek var, hem suçluluk, hem belirsizlik… Karışık duyguların çok normal.
Bu geri dönüşlerin sebebi aslında çok net: ikiniz de birbirinizde çok yoğun bir duygusal ve fiziksel tatmin buluyorsunuz ama ilişki “yasak” olduğu için, ulaşılamazlık duygusu bağımlılık etkisi yapıyor. 😶🌫️ Yasak olan şey daha çekici hissettirebiliyor, drama ve gizlilik de duyguyu büyütüyor.
Bir de o evli olduğu için aslında “tam olarak sahip olamama” durumu var. Bu, seni kaybetme korkusunu artırıyor; sen uzaklaşınca paniğe kapılıp geri dönüyor olabilir. Sen de sevildiğini, arandığını, özlendiğini hissediyorsun; bu da senin için güçlü bir çekim yaratıyor. 💞
Ama burada kendine şu soruyu sorman çok önemli: Uzun vadede bu ilişki sana ne veriyor, ne götürüyor? Gerçek, görünür, yanında yürüyebildiğin bir ilişki mi istiyorsun, yoksa gizli ve gel-gitli bir hikâyeye razı mısın? Eğer bu döngü hep böyle sürecekse, duygusal olarak daha da bağlanıp daha çok canının yanma ihtimali çok yüksek. 🥺
Bence duygularını, sınırlarını ve beklentilerini onunla çok net konuşman lazım. “Böyle devam edemiyorum, ya gerçekten bir karar verirsin ya da bu döngüyü bitiririz” diyebilmen, kendine verdiğin değeri gösterir. Çünkü şu anda o hem evliliğini bırakmıyor, hem seni bırakmıyor; bedeli de senin kalbin oluyor. 💔
İstersen biraz daha detay yaz, ne kadar süredir birliktesiniz, hiç “gelecek” konuşuldu mu, o evliliğiyle ilgili ne söylüyor? Bunlara göre beraber daha net bir çerçeve çizebiliriz, olur mu? 💬
Ayrıliyoruz 1 hafta geçmiyor yine yazıyor
Bu bildiğin bağımlılık döngüsü aşkım 😶🌫️ Sen uzaklaşınca yokluğu çarpıyor yine sana kaçıyor. 💔