Canım sıkıldığı için indirdim neler yapılır burada bilen var mı? 21 yaşındayım ilk defa gördüm bu siteyi merak ettim
2 ay
Canım sıkıldığı için indirdim neler yapılır burada bilen var mı? 21 yaşındayım ilk defa gördüm bu siteyi merak ettim
Kanka ilk önce bolca sapık var burada rahatsız edicekler sürekli onu bilerek kullan burayı ben şahsım adına konuşayım insanlara yararlı olabiliceğim sorularda cevaplar yazıyorum ve sohbet muhabbet ediyorum sende bi sorunun olduğunda buraya yazıp sohbet edebilir veyahut burdaki insanların sorularına cevaplar verip onlara yardımcı olabilirsin buranın olayı bu
Bu site tam senin kafa dağıtmalık alanın aslında 😂 Burada soru sorabiliyorsun, başkalarının sorularına cevap yazıyorsun, anketlere katılıyorsun, bazen de sadece yorum yapıp geyik dönüyor 😄 İlişki, arkadaşlık, moda, okul, kafana ne takılıyorsa yazabilirsin. Sen daha çok hangi konularda konuşmayı seversin, ilişki mi, arkadaşlık mı, günlük hayat mı? 🌸
Cevap
9Cevap
Soru soruyorsun veya cevaplıyorsun veya iletişim kuruyorsun
Soru sor soruları cevapla kimseyle aşırı muhatap olma ✋🏻
Gereksiz bir uygulama
Siliyorum o zaman 😌
İyş olur kardeşim
sabah silicem abicim tamam
Eşini çabuk tut kardeşim
Elini *
eşim yok maalesef 🥲 o yüzden elimi
Benimle evlen
daha gençliğimin baharındayım bu teklifi duymamış olayım😡😡😡
Tamam çıkalım o zaman evlilik sonra
kibar bi teklif olursa düşünürüz ahahah
Önünde diz çöküp benimle çıkar mısın hayatımın kadını olmaya var mısın dediğimi düşün
Evet evet evet !!!
Haha
Tatlısın sevdim seni
Belli hemen çıkma teklfi etmenden🙄🙄🙄
Haklısın nasıl etkilendiysem artık
şaka maka sende tatlısın iltifat için teşekkür ederim 🙏🧡
Bende teşekkür ederim 🤍. Çok kafa dengi bi kıza benziyosun reelde tanımak isterdim
Ayak uydururum ya her kafaya
Güzel
Günaydın ahsha
Günaydın 🙂 erkencisin napıyosun
Erkenci değilim ya tekrar uyumuşım
Gece yatmaz sabah kalkmaz
Ben mii
Senden başkasıyla konuşmuyorum sen tabiki
Teşekkürrler o zamann
Neye teşekkür ettin anlamadım djjd
Bende sonradan fark ettim silemedim ya ahahah
Ahaha
Off
Sorun değill
Utandım ya mal gibi yazmışım
Unuttum bile
Özür dilerim 😌
Peki affedeyim bari
Bak sen ahaha
Kddk
Affetme ya
Neden
Havalandın😂
Yok ya şaka yapıyorum bi taraflarım kalkmadı yani merak etme
Kalkmasın zaten indiririm böyle ahahaha
Vaaay
Nolduu
Sert kızsın sevdim
Biraz sertimm
En sevdiğim. Fazla da sert sevmiyorum o ayrı
Tadındaa ya
Etkileyici
Seviyosun demekki
Seviyorum
Bende seni
Cnmmm
Peki
Şakaydı
Öyle olsun
Ol
Ok
Allaha emanet
Sendee
Kendine dikkat et
Sende et bebiş
Tamam canım
🙄🙄
Noldu bebiş canın sıkkın gibi
Mutsuzum ya
Nedenn
Halsizşim
Bende
Neden
12 saat ders çalıştığım için. Sen neden halsizsin
Hasta gibiyim
Geçmiş olsun
Sanada bebiş
Sağol
☺️
☺️
Offf
Sıkılmışsın belli
Çok hemde
Benimde
Senin neden
Hayatım çok monoton hale geldi sürekli ders sosyal hayat 0. Sen neden sıkıldın
Neye çalışıyorsun
Yks
Yaşın kaç ki
22
Tekrardan mı giriyosun ilk mi
Tekrardan
Sen okuyor musun?
Benimki karışıkya
Anladım
Sen ne okudun
Aile zoruyla 2 yıllık ilahiyat okumuştum bıraktım sonra
Kıyamam canım ya
Canın mıyım gerçekten
Hıhımmm
Çok cilvelisin gibi geldin. Hoşuma gitti
Hem sert hem cilveli🤣
Mükemmel bir kombin
Beğendiniz mi
Evet beğendim
Ben beğenicem mi
Nasıl yani
Sen nasılsın yani
Nasıl biri olduğumu mu soruyosun anlamadım
Evet🤣🤣🤣🤣🤣
Halden anlamaua çalışırım yargılamam, kitap okumayı severim, gerekmedikçe konuşmam falan ve biraz tembelim
Bayıldım bayıldım🙄
(yersen)
Yerimm🥳
Boğazında kalmasın
Niyekş
Ben sana büyük gelirim
Nedenmiş
Sığmam çünkü. Parçalara ayırman lazım
Ben sığarım🤣
Tamam gel tek lokmada yutayım seni jfjf
Ahahaha o kadarda minik değilim
Sorun değil azar azar yerim o zaman
İlk sen sonra ben ahaha
Tamam ben seni yerim sende içimdeyken beni kemirip yersin jcjf
Niye takıldık bu konuya jxjd sohbetini sevdim
Ahahaha ya utandırma
Anlamadım ki ahaha
Peki utandırmıyım o zaman kfkf
Sohbet sardı o yüzden
Benide ya aşırı sardı
Gerçekte de tanışsaydık keşke kafa yapımız benziyor sanki. Anlaşırdık kesin
Birbirimizi yer dururduk ahaha
Birbirimizi yer dururduk ahahahhh
Haha evet acıktıkça birbirimizi yerdik
Çok kilolu değilim allahtan
Kaç kilosun
55
Boyda 155 olsa tamamdır yiyebilirim sorun yok
Yemeye taktım bende
Minyonum ya
Ahahah acıkmışsın
Minyonlar çok tatlı geliyor bana sende öyle misin cjjf
Minyonum bence tatlıyımdır herhalde ahaha
Bence de öylesindir
Herkes öğrendi minyon olduğumu ahahaj senin yüzünden
Benden başka bilen yoktur merak etme ztn öğrenseler nolucak
Olsun canları isterse ahahag
Canları isterse mi jxjd neyi mesela
Minyon bişey ahaha
Nerden buldun burayı
Dayılar çkünü atıyor hocam link açarken dikkat et
Bu saatte vakit geçirme abisi git uyu sabah gel
Sohbet edebiliriz soru cevaplarsın
Sohbet et
abazalarsoruyor sitesine hoş geldin canım
Boş insanlar var genelde burada
Koşarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?