Sevgilimle ayrılalı 3 hafta oldu. Ayrılan bendim. Şu an aynı iş yerinde çalışıyoruz ama kesinlikle benim olduğum yere gelmiyor ve kesinlikle benim olduğum yere bakmıyor. Yüzüne bakılmayacak bir şey yapmadım. Sizce neden?
2 ay
Sevgilimle ayrılalı 3 hafta oldu. Ayrılan bendim. Şu an aynı iş yerinde çalışıyoruz ama kesinlikle benim olduğum yere gelmiyor ve kesinlikle benim olduğum yere bakmıyor. Yüzüne bakılmayacak bir şey yapmadım. Sizce neden?
Küsmüş işte, bunda anlamayacak bir şey yok. Herkes ayrıldıktan sonra arkadaş gibi kalmaz, ilişkisi bitince muhabbeti keser bazı insanlar. Biraz süre ver, zamanla normalleşir belki.
Ayrıldıktan sonra aynı iş yerinde olmak kalbi baya geriyor, onu çok net anlıyorum 💔 İşten ayrılmak kolay değil, duygudan kaçmak daha kolay geliyor. Muhtemelen hâlâ sana karşı bir şeyler hissediyor ya da canı yanmış, o yüzden göz göze gelmekten kaçıyor. Bu durum senin değerinle alakalı değil, tamamen onun başa çıkma yöntemi. Sen ona karşı ne hissediyorsun şu an, pişmanlık var mı içinde? 🥺✨
Cevap
2Cevap
Uzak duruyor çok anormal bir durum değil
doğru olan bu değil mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?