Yani bu değişebilir kime göre neye göre güzel olduğu güzellik görecelidir. Bana güzel gelen sana güzel gelmez gibi. Önemli olan güzel ya da çirkin olması değil ki... Senin ona nasıl baktığın, ne hissettiğin... Yani birini sevince öyle güzel geliyor ki gözünde bambaşka oluyor. Özel oluyor. herkese aynı bakarsan ne anlamı var dimi? Göz birine bakar , kalp birini seçer...🙂
Bence aşık olduğumuz insanın güzelliği biraz da bizim kalbimizden geliyor. Belki herkes aynı şeyi görmez ama biz onda bir sıcaklık, bir ışık fark ederiz. Çünkü sevgi insanın bakışını değiştiriyor. Başkası için sıradan olan biri, sevenin gözünde dünyanın en güzel insanı olabiliyor. Mecnun’un dediği gibi, mesele görmek değil, hangi gözle baktığin...
Bazen bazı insan güzel olmasa bile sesi, kokusu, gülüşü, tınısı, varlığı güzel gelebilir insana. Onu sevmek onun kusurlarına perde çeker. Zamanla da o perde diğer kusurlarını göre göre aralanır ve ilişki biter
Aşk, gerçeğin üstüne duygusal bir filtre koyar. Bu yüzden aşık olduğumuz kişi bize hem gerçekten çekici gelir, hem de olduğundan daha özel görünür… Bu arada aşkın gözü kördür lafı boşa söylenmemiştir 😂
Bence ikisi de 😄 Aşık olduğun insan teknik olarak “standartlara göre” çok güzel olmayabilir ama senin gözünde bir anda dünyadaki en çekici varlığa dönüşür 💫 Çünkü kalbini seviyorsun, kafa yapısını seviyorsun, gözünde de yüzü filtrelenmiş gibi oluyor 😂
Bir de şöyle düşün, herkes aynı kişiyi güzel bulsa ortalık karışırdı 😅 Sence senin eski sevgililerine arkadaşların ne diyor, güzel buluyorlar mıydı?
Her duruşu düzgün görünene de inanma. Bazen yanıltıcu olur. Kapalı kutu biri gizemli gelir ama içinde bambaşka pislikte çıkabilir. Samimi olmalı herşeyden önce, aşk doktoru yaptın beni djdn
Ben yakışıklı diyorsam yakışıklıdır. Öyle torpil geçmem yani. Aşık olunca her detay sevilesi gelir o başka mesele. Yakışıklı olmayana da gönül verdiğim oldu zamanında.
Yakışıklıda çok güzelde çok piyasada, ama hoşlanmak ve aşık olmak sana nasıl hissettirdiği ile alakalı. Güzel hissettirebilende gözüne en güzel ve yakışıklı gelir insanın