Aşık olduğumuz insan gerçekten güzel/yakışıklımıdır yoksa bizim gözümüz mü öyle görür?

Mecnun'a Leyla'nı gördüm hiç güzel değil dediklerinde,
sen O'na benim gözümle bakmıyorsun ki demiş.
Aşık olduğumuz insan gerçekten güzel/yakışıklımıdır yoksa bizim gözümüz mü öyle görür?
Aşık olduğumuz insan gerçekten güzel/yakışıklımıdır yoksa bizim gözümüz mü öyle görür?
Cevapla