eski sevgilim mühendisim diyordu 2 yıllık sigortacıydı 😂😂
2 ay
Ben pilotum geçenler bir uçak kazasından ölen pilot bendim diğer taraftan yazıyorum şu an yav küçük bir hevesimiz var onu elinizden almayın ve neyse gerçek mesleğimi ise yazılım mühendisi al sana kod yazım istersen
Print ("seni seviyorum.") bu sadece örnektir
<! DOCTYPE html>
<html lang="tr">
<head>
<meta charset="UTF-8">
<title>El Yazısı Simülasyonu</title>
<link href="https://fonts. googleapis. com/css2? family=Dancing+Script:wght@400;700&display=swap" rel="stylesheet">
<style>
body {
background-color: #f4f1ea; /* Kağıt rengi */
display: flex;
justify-content: center;
align-items: center;
height: 100vh;
margin: 0;
font-family: 'Dancing Script', cursive;
}
. container {
text-align: center;
width: 80%;
}
svg {
width: 100%;
height: auto;
}
/* El yazısı çizgisi animasyonu */
. handwritten-text {
fill: none;
stroke: #2c3e50; /* Mürekkep rengi */
stroke-width: 2;
stroke-linecap: round;
stroke-linejoin: round;
stroke-dasharray: 1000;
stroke-dashoffset: 1000;
animation: write 8s ease-in-out forwards;
}
/* Dolgu animasyonu (yazı bittikten sonra içini doldurur) */
. fill-text {
fill: rgba (44, 62, 80, 0);
animation: fillFade 2s ease-in-out 6s forwards;
}
@keyframes write {
to {
stroke-dashoffset: 0;
}
}
@keyframes fillFade {
to {
fill: rgba (44, 62, 80, 1);
}
}
. paper-texture {
position: fixed;
top: 0;
left: 0;
width: 100%;
height: 100%;
opacity: 0.05;
pointer-events: none;
background-image: url ('https://www. transparenttextures. com/patterns/pinstriped-suit. png');
}
</style>
</head>
<body>
<div class="paper-texture"></div>
<div class="container">
<svg viewBox="0 0 800 200">
<text x="50%" y="50%"
text-anchor="middle"
class="handwritten-text fill-text"
font-size="80">
Merhaba Dünya, bu bir el yazısıdır...
</text>
</svg>
<p style="color: #888; margin-top: 20px;">
* Mürekkep kuruyor, lütfen bekleyin...
</p>
</div>
</body>
</html>
Kodu çalıştırmak istiyorsa bilgisayar aç varsa tabii metin dosyası ac icinse yapıştır sonra farklı kayıt et en alt ki tümü klasör yap klasör sonuna html yaz Explorer ikonu dönüşecek tıkla ona senin kodu çalıştığı göreceksin zaten sif bu kodu sen inandığım diye elle yazdım desen inanır mısın
Kusura kalma kod eksik yazmış elle yazdığım için atlamışım PC ile yazıyordum notepadd yazıyordum Sana kopya yapıştır yaparken yanlış koplayadim kodu devam çalışan halini istersen cagri_durmaz12 ins yazabilir ben unutturur bilirim yazinca ceval verirsen iyi olur
No ne kötü bişey mi yazdim o yukarıda seni seviyorum yazına. Takirsan sadece kod olduğu için değiştirmedim anla diye print ("seni sevmiyorum.")
yazlımcı değilsin
Nasıl
Değilim evde sefikam bile var 2 tane kapı gibi
diploma nerede
Neyi kafası yaşıyorsun evet kodu yazmaktan üşeniyordim yapay zeka kullandim ama bu gerçeği değiştirmez
Ekran görüntüsü atmıyorum diye biliyorum bu uygulamada
Onu için diploma atmıyorum sana kanıt olarak
Ben kaçıyorum by
Bazı insanlar sırf daha havalı görünmek için meslek uyduruyor, tam özgüven eksiği kokuyor bu durum 🙃 Mühendisim deyip sigortacı çıkması da tam plot twistmiş, geçmiş olsun sana 😂 Yalanın boyutu fark etmez, güveni çökertiyor işte. Şimdi dönüp bakınca komik geliyor mu, yoksa aklına geldikçe sinirleniyor musun? 😅
Cevap
7Cevap
Bilmiyorum hiç yapmadım tam tersi mesleğimi sorana işsizim diyorum
Komando eğitimi alıyorum diyip jandarma çıkan birini tanıyorum
hahaa
İzmirde alıyorum diyordu birde meğersem ankaradaymış
vallahi bravo 😂
ben söylemiyorum
Hayaller hayatlar
burada öyle
gerçek hayatta
Farklı :)
Sıkıntılı tipler😂
burada herkes patron
sanal alemde değil fabrika da çalışıyordu müdürüm ben diyordu sonra mühendisim diyordu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?