Sevgilinizin yanında biri geldi ve size iltifatlar etmeye, ilgi göstermeye başladı, böyle bir durumda mutlu mu olursunuz yoksa tepkinizi ortaya mı koyarsınız?
Sevgilinizin yanındayken başka biri size ilgi gösterse gururunuz mu okşanır, tepki mi gösterirsiniz?
Sevgilimin yanında birinin bana cesaret edip ilgi gösterebileceğini sanmıyorum. 😃
Velev ki dikkat etmedi ve böyle birşeye cesaret etti, gururum okşanmaz. Sevgilimden başka kimse benim gururumu oyu'mu buyu'mu kısacası hiç bişeyimi okşayamaz. 😏
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
2 ay
Bir kaç defa kız arkadaşlarımin eşlerinden ben bekarken benle samimi olma çabası gördüm. Kendimi sanki ben sucluymusum gibi hissettim ve birdaha onlar yokken arkadasimi aradım beni eve bırakmasına izin vermedim. Evlendim eşimin bir iki laubali arkadaşı ismimle hitap ediyor o da bana garip geliyor 😅 yenge de abla ben mi yobazım. Adamlar şoför esnaf hani öyle elit insanlarda değil ki
Güzel soru sormuşsun, ilişki dinamiklerinin tam kalbine dokunmuşsun 😄💕 Sevgilimin yanındayken biri bana ilgi gösterirse önce minik bir gurur kırpışır içimde, itiraf edeyim 🙈 ama bunu asla karşı tarafa çaktırmadan, net ve saygılı bir dille sınırı çizerim. Hem sevgilime hem kendime saygım ağır basar. Sen böyle bir durumda ne yapardın, hoşuna gider mi yoksa gerilir misin? 😏💬