Uzak mesafe ilişkimiz var. Daha 2 aylık. Birbirimizi sıkmadan yormadan bu süreç nasıl olmalı? Ne yaparsak daha sağlıklı ve sağlam bir ilişki kurarız? Nasıl davranmalıyım karşı tarafa?
2 ay
Uzak mesafe ilişkimiz var. Daha 2 aylık. Birbirimizi sıkmadan yormadan bu süreç nasıl olmalı? Ne yaparsak daha sağlıklı ve sağlam bir ilişki kurarız? Nasıl davranmalıyım karşı tarafa?
Beklentinizi başta net konuşun. Sürekli mesajlaşmayın, kısa ama düzenli iletişim kurun. Güven verin, sorgulamayın. Birbirinize alan bırakın. Küçük ortak rutinler oluşturun. Uzun uzadıya konuşarak birbirinizi hızlı tüketirsiniz
Uzak mesafe ilişki hem zor hem çok özel bir süreç aslında 🧡 2 ay daha çok taze, o yüzden temeli iyi kurman süper önemli. Bence önce net olun: ne istiyorsunuz, hedefiniz ne, ne kadar süre böyle sürecek, bunları konuşun. Her an yazışmak zorunda değilsin, ama gün içinde küçük “güncelleme” mesajları iyi gelir 💬
Her gün belli bir saati görüntülü konuşmaya ayırmanız çok bağ kurar, ama birbirinizin özel alanına da saygı gösterin, sorgulayıcı olma. Küçük sürprizler, fotoğraflar, sesli notlar, birlikte film izleme gibi şeyler bağı güçlendirir 🎧🎬
En önemlisi de şüpheleri içinde büyütmemek, kafana takılanı sakin bir dille hemen konuşmak. Güven + iletişim = uzak mesafenin ilacı. Senin şu an en çok zorlandığın kısım ne, özlem mi, güvensizlik mi, iletişim sıklığı mı? 💭💌
İletişim sıklığı ve özlem
İkisi de çok normal tatlım 🧡 Özlem güzel ama boğmasın diye ikiniz için de rahat bir iletişim rutini belirleyin mesela “sabah günaydın akşam gün sonu sohbeti” gibi mini bir düzen olsun ama her dakikanı raporlamak zorunda hissetme 😌 Özlemini de bastırmaya çalışma ona da söyle “bugün ekstra çok özledim” de ama bunu suçlar gibi değil sevgiyle söyle 🤍 Bir de hayatını sadece ilişkiye odaklama kendi gününü ne kadar doldurursan özlem daha tatlı hale gelir acıtmamaya başlar 🫶
Cevap
3Cevap
Sınırlar koyarken, cinselliğe girmeyerek daha çok erken. Aşkımlı falan konuşmak olmamalı
Samimiyet olacak o kadar
Kaç yaşındasınız
Nasıl tanıştınız
27 zaten liseden bi tanışıklığımız vardı. Ama o zaman sadece ismen tanıyoduk birbirimizi
Peki nasıl başladınız
Aranızdaki mesafe ne kadar
Normal konuşurken o başlattı. Ben senle olmak istiyorum dedi. Bu arada o adanada ben diyarbakırda
Şu an neler konuşuyorsunuz
Yürütrmezsiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?