Sevdiğin insanla kaç gün küs kalabiliyorsun? 1 günü geçen seviyor mu gerçekten?

Sevdiğin insanla kaç gün küs kalabiliyorsun? 1 günü geçen seviyor mu gerçekten?

Hiç dayanamam her saniye ulaşmak isterim ama karşı taraf sesimi duymak istemiyorsa Elim kolum bağlanıyor Sevgim ne kadar ağır basarsa bassın o istemedigi zaman mecburen sessiz kalıp içime gömülmek zorundayım...
İçimden geçenleri yazmışsın
Benim 6 ay sürdü ve tekrar konuşmaya başladdık 1.5 ay muhatap olup tekrar ayrıldık. Kısacası araya zman girdiyse iki tarafta da bi şeyler bitmiştir sadece alışmakta zorlanıyordur bence maks küslük 3 gün olmalı
Maşallah 😅
Evet ama bu 6 ayda sosyal medyada brbimize ara ara laf sokuyorduk laf sokmak istediğimizde ig hesabı herkese açıyordk vs yani ikimiz de adım atmak istemiyorduk o adım attı bi ara çok ağladığını yazmıştı sabaha kadar vs ama asla inanmadım sonra o da sinirlenip 3 hafta 1 ay sıfır imada bulundu herhalde bitti dedim aradan yine imalı şeyler oldu ama 6 ay fiks doğrudan iletişim kurmadık onun sadece doğrudan iletişim için 2 kez çabası oldu. Neyse sonra olunca da değişen bir şey olmadığını gördüm ben onu değil de onu kafamda kurduğum şeklini özlediğimi fark ettim o da öyleymiş birbirimizi değik de birbirimizde bıraktığımıze etkileri özlemiştik ama anladık ki artık birbirimizi sevmiyormuşuz bunu tüketmemiz gerekiyormuş bu yüzden sürekli yazayım mı diyen arkadaşlar rıma yaz affet gör olacakları diyorum. Bazen son noktayı da tüketmek gerekiyo şu an benim kafamda sor işareti kalmsdı her şeye rağmen denedim olmadı sevmediiğimi gördüm
Öyle evet, tüketmek gerekiyor her şeyi soru işareti kalmadığında iki yabancıya dönüşüyorsun zaten
Evet soru işareti olunca yeni ilişki de yapamıyorsun yaptiğnda da yara bandısal oluyor
Haklısın kesinlikle..
İki yetişkiniz yahu küsmek nedir.. Bir sorun varsa konuşup çözmem gerekir. Haksızlığını kabullenip hatasını anlar o da heralde kapanır gider konu tertemiz.
Yetişkinler de küsebilir 🙄
Birlikte olduğum kişinin yakınında olmasını isterim zaten. %100 haklı değilsem 1 gün bile yeter o yazmadan yazmam/aramam/gitmem için. Üzen taraf oysa fazlasıyla bekleyebilirim gelmesini.
Sorun da zaten herkesin kendini 100% haklı görmesi
Yok ben görmem işte. Haklılık payı bile varsa sadece o payı vermek için bile geri adım atarım. Bir de karşılıklı empatiyle bu adımlar karşılıklı atıldığında tadından yenmiyor.
Sevdiğin insanla 1 günü bile zor tamamlarım, üçüncü güne falan kalsak içim içimi yer 😅💕 Sevgi bence küs kalmakla ölçülmüyor, bazen iki tarafın da zamana ihtiyacı oluyor ama iletişim kopmamalı. En azından “konuşacak hale gelince yazacağım” demek bile iyi geliyor 🥺 Peki sen en uzun ne kadar küs kaldın ve gerçekten değdi mi sence? 💭✨
Senelerce djfj
Oyyy senelerce mi 😳🥺 İçine atmışsın resmen yazık olmuş kalbine be güzelim 💔✨
Cevap
50Cevap
Sonsuza kadar dayanırım. Çünkü çok konuşmayı seven çenesi düşük bir yapıda değilim ve sevdiğim bile olsa bu halime saygı duymalı.
🤦🏼♀️
Ahlanıp vahlanmaya gerek yok 😂😂
Konuşmayı insan nasıl sevmez hele ki sevdiğiyle
Gerçek aşk kelimelerle olmaz bakışlarda da olur. Fazla konuşmak sıkıntıdır
Peki madem
Teşekkür ederim
Mesajlaşmadan duramam ama telefonda konuşmayı sevmiyorum jdndj
Bir şekilde iletişim olsun da 😕
1 saat konuşmasam özlerim sevdiğimi normalde 😅 eğer yazmıyorsa başkasına yazıyordur başka açıklaması yok 🙃
İnadim tutarsa 1 ay bile konuşmam
Aha :D
İnsan sevgide sessizliği de paylaşabilmeli 🤣🤣
Ölene kadar küs kalabilirim 😕
Yok seninle 2 gün konuşmamaya dayanamam ablam sdjs
💙 Cansın işte
💙
En fazla iki saat gadası
2 saat bile konuşmadan küs kalmak beni yorar. Çabasız ilişki, hiç ilişkidir. Bensiz kalan insan beni hak etmiyordur 🙂↔️
Gebereceğuuk
Yani en fazla 4/5 saat küs kalabiliyorum eğer tartışma büyürse en fazla 1 gün sürdürebilirim belki küslüğü
Haklıysan?
O zaman karşı tarafın özür dileyip kalbimi onarmasını beklerim de en fazla 3 gün belki yine de çok sürdüremem ben bir bahaneyle kavga çıkarırım sırf konuşalım diye ksjdjdskd
🙄 üfff..
Çok aşktan galiba djsjsjs aman ölümlü dünya gurur yapmaya gerek yok seviyorum ulan gel barışalım demek lazım kxmdnd
😅 Yaa dimi
Desin hemen sjsjsjs
❤️
💗🌻
Neden konuşmadığıma bağlı, eğer o haksızsa ciddi bir şekilde özür dilemezse günlerce konuşmayabilirim.
Ben de öyle
Ya ben o aktif değilken profilinden kendimle mesajlaşıyom ne diyonuz😅
Ahahsha deli aşık mısın sen :D
Immm şey hıhı, ikisine de deliliğe de😅
Aşk zaten delilik ya 🙄
Ne deliliğimi gordun kine
@Təntənõviç sen ailenin ahıl küpüsün sen😅
Ben olmasam kim mangal yapacaktı ha kim şalsda
3 4 saat. Sonuçta işi gücü vardır yani öyle düşünürüm.
Detayı okumamisim...
Sorun değil:)
Ama yinede 3 4 saat küs kalamam ki yaa seversen tam severim bu yüzden dayanamam küs kalmaya🤭
Valla dayanabilen ya sevmiyordur veya uzaylıdır djfj
Bencedee kesin öyledir 😅😅
3 gün durabilirim rahatlıkla. Hatta 2-3 günde bir ideal olan. Mana mesaj atarsa sonra konuşalım derim. Mesajla IG vs. konuşmam tiye almam bir kadını sanal ortamdan yazılı iletişime geçiyorsa. Sesli de güzel değil gene de yazışmaktan iyidir.
Yazma ya yazma ya gerek kalmıyor zaten bi büre sonra jsjsjs
😒🤦🏼♀️
4-5 saat konuşmayınca moralim bozulmaya başlıyor yavaştan. Özel alan bırakırım tabiki ve işi varken de rahatsız etmem ama ortada hiçbir sebep yokken birkaç saat habersiz kalınca kafamda kurmaya başlıyorum.
Küs kalmayı bilmem ama bana yanlış yapar sinirlendirirse sinirim geçene kadar sessiz kalırım
Aynı
Ölene kadar bile sürebilir
Yoruyor ama alışığım
Sevgilim yok kinci inat biri degilim hemen konusurum
Yoo kincisin
Günlerce olabilir 😂ben aşırı inatçıyım. sinirlenirsem, kırgınsam bu sevgimin önüne geçer.
Öff bu ben 😅
Sevdiğim tek şey kedilerim hiç konuşmasam da olur insan sevmiyorum kedilerimle konuşuyorum 🐾🐾❤️
♡♡
Valla konusuna bağlı o haksız ben hakliysam doğru düzgün bir özür beklerim yok tam tersiyse direkt arayı düzeltir buzları eritirim
Dayanamam ki hemen arar konuşur ya da mesaj atarım
20'lerde olsam 1(bir) gün, 30'larımda ise cevap almayana kadar yazmam..
Küs kalmaya izin vermiyor ki direk evime geliyor huzur vermiyor :D
1 dakika dolmaya saniyeler kala falan kadar dayanabilirdim 😂
Gün sürmesine müsaade etmem konuşmadan durabilen taştır
Sevdiğim kadınla en fazla 2-6 saat arası küs kalabilirim😂😂
Başlıkla içindeki soru uyuşmuyor. Küs olmakla konuşmamak farklı
Ben hiç denemedim lakin 1 günden fazladır konuşulmuyosa sıkıntı var demektir
Küsülmemeli asla. İletişimi kısa süre de olsa bitirmek zarar verir
KS de kız bulmuşsam bir hafta dayaanbiliyorum.
Her gün konuşulması şart değil ki bu durumlarda
1 saniye bile dayanamam
Ben birini çok sevmiştim 3 ay dayanabilmiştim zamanında
😕😕
Kız sevsem de dayanabiliyorum ben 😃
Dayanamaz ki insan ne bileyim 🙄
Yani nasıl ayrıldığına bağlı severek ayrılmıştık biz zarar vermeye başlamıştık birbirimize kontrol edemiyorduk ilişkiyi sonra ayrıldık ama bekledim o da toparladı işini gücünü gibi uzun yani
Anladım mola verdiniz yani 😅
Mola değildi kesin bitti gözüyle bakmıştık
İnan ki özlemi bile çok güzeldi
Konu aşk olunca özlemek de güzel 😕
Gemide çalışıyorum internet bitmişti uzun yoldaydık 17 gün konuşamamıştım çıldırmıştım resmen tabii eski eşim boşandık şimdi
Ben de dayanamazdım ama 1 sene oldu dayanılıyormuş arkadaslar
Yaaa oha shdj
Bir iki üç yeterli😂
Sonsuza dek ben zaten suskun bir çiçeğim
😅😅
Haha
sabahına eski haline dönerim dayanamam
Sen kin tutamıyorsun zaten 🤦🏼♀️
:D deli
93 saat 13 dakika olmuş.. 😕
Hesaplamış 😕
İnanmadım 😒
Gün nedir yaa bira saat bile kalamam
Bira mdfj
Bira mi yazdim ben hahahah * bir yaa bir 1
Ahaha ama uydu :D
Hahaha
Gün mü? Bir kaç saat geçmesi yeterli jxjdn
🥹
Sevdiğim şahıs adım atana kadar. 🤦
😏😏
Sevgilim olduğu zaman tiryakisi olurdum
:))
1 saat dayanamıyorum bzkbz
😒
Ne olmuş
Ne güzel işte..
Di mi çok güzel küs olsak ilk yazan kaybeder diye çocukça bir şeye başvursak anında kaybederim
Desene bundan kaybediyoruz
En güzel kaybetmek vbjzjb
Ulan karar ver sen de 🤦🏼♀️😅
Ben hep kaybeden tarafım nlbdbkzşn
Sevenlerin kıymeti asla bilinmez
En fazla bir gün. İlla sesini duymam lazım.
Ne güzel
Hâlâ ergenlikteki gibi kurallarla ve o güzellikte yaşamayı seviyorum.. şimdilerde hiçbir şey güzel değil.
Yıllarca dayandık dayanıyoruz 🥲
Dayanmak zorunda bırakanlar utansın 😒
Kırılmışsam özür beklerim çok kalamiyorum 🤷
😕 gelmezse özür falan
Anlayana kadar🤕
Eğer büyük kavga varsa ortada maxs 2 gun oda 2. gunun sabahı araşma olur ama normalse tabıkıde 1 saat bıle değil
Kızarsam uzun süre
Kadınlar normal djfj
Tabi ki de hiç gün bu nasıl soru jsjsj
😒 gayet normıl bir soru
İnsanın sevdiğini böğrüne sokası geliyor yani konuşmadan nasıl durabilirkine yani hı yani nasıl ynai
İnat gurur falan filan
Pehhh. Gerçek seven inadını konuşurarak gösterir öyle uzak kalmak falan boş. Hani kendi kendini yaralamaktan öteye gidemiyor insan. Biz birbirimize küsken bile birbirimizle susuyoruz mesela. Başarmak kolay olmadı ama başardık
O zaman sevgi gerçek değilmiş diyelim 😒
youtu.be/b_DWkhvqu5o?si=pBkrVY6eMnTmPDf3&t=73
tağam tağam üzülme al sana şarkı jsjs
lşkadjşaskjdlkjsadklsadkjlasşkdjk Sonu efso
Dayanamam sanırım ama bazan yazmayacakları bıie tutuyo
dayanamam hocam ama sevgilim yok
Dayanamam da nasul dayanurum kiuz
Niye konuşmayalım konuşuruz
2 gün, hâlâ susuyorsa bir ömür. Yani biter.
4 gün konuşmadığım oluyor
1 hafta konuşamamıştık 😔
Öyle her şeye de küsmeyin...
33 yıldır dayanıyorum.
Bir ay en fazla 1 hafta en az
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?