30 yaş ve üzeri erkeklerde sevme ve sevilme açlığı normal mi, bu durum ilişkiyi etkiler mi?

30 yaşında, hekim, dış görünüşü de kötü değil ama prensipleri var ve seçici biriymiş. Beni gördükten, uzaktan gözlemledikten sonra etkilenmiş, ona hitap etmişim. Üç aydır sevgiliyiz, bana aşık oldu. Uzak şehirden her gelişinde hediye alıyor ama ben de istemiyorum. O da bana diyor ki: "Bu yaşıma kadar bekledim, doğru birini sevme ve sevilme açlığı var o sebeple bu mümkün değil." dedi. Çok ilgili, alakalı, sınırlarıma saygı duyuyor.

30 yaş ve üzeri erkeklerde sevme ve sevilme açlığı normal mi, bu durum ilişkiyi etkiler mi?
Cevapla