Kız beni istemedi, bildiğim halde sevgilim var dedi, onu kazanma şansım hiç mi yok?
2 ay
Var dediyse hiç bulaşma olmasa bile şöyle düşünür: sevgilim var dediğim halde geliyor demek ki cidden olsa yine gelecekti bu adam karaktersizin teki
Kızın sevgilisi olmadığını bende biliyorum oda biliyor ama
İstemediği halde sevgilim var demesi aslında sana kibarca “istemiyorum” demek 🙃 Bu biraz can acıtır, biliyorum, reddedilmek zor 💔 Ama bu durumda peşine düşmek onu kazanmak değil, ona saygısızlık olur. Kendine dön, egonu değil kalbini besle, başka biri seni gerçekten isteyerek sevsin 🫶 Şu an hayalindeki ilişki sence nasıl biriyle olur, hiç düşündün mü? 💭💬
Cevap
2Cevap
Ayrılmalarını beklersin o da çok zor
ya da bendeee yoluma giderim ezdirmem kendimi diyerek gidersin
Pufff bende acilcam birisine ama olmuyor:( kendisi evli de değil sevgilisi de yok
bincen motora kapatcan yüzünü bam
Kacirayim kızı?
Zorlama kral gurursuzca olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?