Doğumgünüm yaklaşıyor ama kendimi yalnız ve mutsuz hissediyorum, normal mi?

Doğum günüm yaklaşıyor ama ben ağlıyorum çünkü yalnız hissediyorum, mutsuz hissediyorum, bir şeyler eksik hayatımda ve dolmuyor. Ne bir sevgili var sevip kutlayan ne de düzgün arkadaş. Üzüyor beni onu aslında, hediye değil pastayla kutlamak, hediye almasa da olur kimse ama üzülüyorum.

Doğumgünüm yaklaşıyor ama kendimi yalnız ve mutsuz hissediyorum, normal mi?
Cevapla