Erkek arkadaşımın yanından erken ayrılmak zorunda kaldım, arkadaşlarım gelecekti bana. Dedi ki gidersen engellerim, uğurlamadı bile. Engellersen engelle dedim çıktım, peşime geldi. Neden böyle davranır?
2 ay
İşte bunun gibi erkeklere Biz prenses erkek yiyoruz çocuksa erkek ne olursun gitme ne olursun yanımda kal gidersen küserim seninle ayrılırım yani ne kadar yapmacık ve ne kadar insanın canını sıkan hareketler bunlar değil mi
Yanında arkadaşı da vardı buna nasıl davranmam gerekiyor
Senin nasıl davranman gerekiyor önemli değil karşı tarafın Nasıl davranması gerektiğini bilmesi lazım konuşacaksın bu durum benim çok hoşuma gitmiyor naz yapması gereken benim trip atması gereken benim sen değilsin diyeceksin
Bu davranış baya toksik kokuyor haberin olsun 😕 Erkenden gitmene bu kadar tepki veriyorsa, ciddi sahiplenme ve kontrol isteği var demektir. Engellemekle tehdit etmek manipülasyon, sevgi değil. Peşinden koşması da “bak gitmiyorsun” tripli onay ihtiyacı gibi. Sen sınırını koymuşsun, bu çok değerli 💪 Konuşup düzeltebileceğini düşünüyor musun, yoksa içten içe soğuma başladı mı? 🥺💬
Cevap
5Cevap
engelle geç
Böyle bir malla olduğun için kendini suçlaman lazım
Böyle değildi ya
Artık böyle ama
Böyle bir öküzü hala hayatında tutuyorsan, ve hala sorguluyorsan bence beyin nakli yaptırmalisin
Engelle geç ne uğraşıyorsun
Sal gitsin bir cacık olmaz
Ruh hastası bir manyak olduğu için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?