Asistanlık sürecinde fakültede çömez asistan ve yaşı diğerlerine göre daha büyük eşim 33-34
En üst kıdemli 35 yaşında. Biri daha 32, gerisi 30 ve altı, toplamda 15-16 kişiler.
İş sorunlarını eve çok yansıttı. Gelir gelmez uyumalar, kanepede uzanmalar vs. Ben de ne oluyor dedim, haliyle biraz konuştum, geçici olduğunu sandım. Uzun sürdü, en az on gün, ben de sandım ki kendine geldi, sonra evde yapmadığı bir iş için kızdım ona çünkü ben de sınav sürecindeyim ve stresli bir dönemdeyim, onun desteğine ihtiyacım oluyor haliyle. Ben miyim kızan? O günden sonra çok sert kavgalar olmaya başladı. Eve gelmek istemiyordu, sürekli turlamak istiyordu. Anlam veremedim ve didikledim, üstüne de gittim, belki biraz sert düşüşler de oldu. Neyse toparlandık konuştuk, o kendini anlattı, ben kendimi. Orta yolda buluştuk. Alan tanıdık birbirimize. On gün falan her şey normal ama hani nasıl anlatsam, böyle tam anlamıyla eskisi gibi değiliz. 4 yıldır evliyiz. Neyse işte son zamanlarda sürekli bir öğrencisini anlatıp durdu, işte onun da sevgilisi varmış vs. Normal buldum, canı sıkılıyor, öğrencilerle muhabbet etmek istiyor diye düşündüm. Ama o öğrenci dikkatimi çekti. İşte bugün sabah diyor o öğrenciye bir ilaç götüreceğim, odaklanması artsın, sınavda işine yarar mantığıyla ben de sinirlendim, böyle ciddi bir hamle beni rahatsız etti. Dile getirdim, bana diyor ki bu tavrın beni rahatsız ediyor, beni nereye koyuyorsun. Ben de ona sürekli mantıklı olmaya çalıştığını, tedbirli davranmaya çalıştığını söyledim, normalde böyle bir şey yapmazsın dedim, neden böyle bir tutum sergiledin dedim, haklısın dedi. Biraz ilgisi hoşuma gitti herhalde dedi. İnsanız sonuçta, ben de tamam canım, muhabbet et, canın sıkılıyor, anlıyorum. Ancak bu pratiğe dökülünce tehlike yaratır dedim. Açıkçası bana biraz dokundu. Benim enerjim yok sürpriz yapmaya, ben yoğunum vs. diyorsun ama sırf bir öğrencinin sınavı için çaba sarf etmen beni üzdü. Sanki o da biraz üzüldü. Bana seninle ilgili değil bu dedi, benle ilgili bir sorun dedi. Tamam deyip bir şey demedim. Üzüldüm, kilolarımdan, dış görünüşümden rahatsız oldum. Enerjimin düştüğünün farkındayım ama kendimi çok yetersiz ve çirkin hissettim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer