Sevgili olmak anlamında sormuyorum, evlenenler olarak soruyorum, ne düşünüyorsunuz?
2 ay
Sevgili olmak anlamında sormuyorum, evlenenler olarak soruyorum, ne düşünüyorsunuz?
Cevap
11Cevap
bu zamanda normal de bile evliliğie gerek duymuyor insanlar bence bu tür ilişkilerde de evlilğe gerek yok.. birlikte yaşıyor herkes
Ben yasallaşmasından korkuyorum yani ülke o kadar kötüye gidiyor ki ilerisi için umarım yasal olmaz sevgili olanlardan bile tiksiniyorum Yani bir çocuk bunu normalleştirip kendini örnek alabilir Bence normal değil
maalesef ki bu bizim ülkemiz için değil tüm dünya geneli için geçerli.. istenen cinsiyetsiz bir dünyadır.. İstanbul yasası da salında bu yöndeydi.. bazı okullar herkesin tek wc kullanması gibi.. tv platformlarında ki diziler filimler de mutlaka ve illa ki bu tür ilişkiler gsteriliyor özendiriliyor
Sen bunu savunuyor musun karşıma çıkıyorsun İnan oraya anlayamadım çok açık uçlu konuşuyorsun
Beni ilgilendirmediği için bir fikrim yok sadece insanların istediğiyle evlenmesi güzel bir şey
Ay ben hiç sıcak bakmıyorum
İyi de sana ne zararı var
Bana ne gibi bir zararı var çocuklara kötü örnek normalleşmesi kötü her açıdan zararı var görüntü bozukluligu görmek istemiyorum
Net bir düşüncem yok çünkü çevremde hiç örneği yok. Ülkemizde eşcinsel evlilik yasal değil.
İşte yasal olsa Hollanda'da yasal mesela ama yasal olmasından korkuyorum çünkü günümüzde o kadar artık eşcinsellik
Artti
Bana ve çevreme olumsuz örnek oluşturmadığı müddetçe benim için sakıncası yok.
Kimseye zararları olmasın da ne yaparlarsa yapsınlar
Ben istemezdim bunun yasal olmasını
İşte zevki farklı diye bir şey yok Ben böyle hastalıklı zihniyetleri istemiyorum yani toplumdan soyutlamalıyız ki bu normalleşmesin
Yani bana göre değil. Ama bana da zararı yok. O yüzden bana dokunmayan yılan misali
Ben sıcak bakmıyorum
Yani bir şey diyemem. Fikrini değiştirmekte benim haddime değil.
Gerçek manada erkeklerden ilgi duymuyorum o yüzden Türkiye'de kadın kadına evlilik olmadığı için sevgiliniz aynı evdeyiz
Kadınlara mı ilgi duyuyorsunuz
@Aboo73783 ya Ne diyonn
Evet
@Aboo73783 sen buraya yazmışsın Ondan buraya yazdım
Dinen haramdır. Hz. Lut’un kavmi eşcinsellikten helak edilmiş taşa dönmüşlerdir
Aynı fikirde olmamız güzel Türkiye'de herkes Müslüman değil sadece din olarak bakmayalım ama bana çok çirkin geliyor ya umarım yasal olmaz Bu arada ben ateist değilim
O zaman da yasal değil olmasın da zaten iğrenç bir birliktelik
Sapıtmislar. Hastalık olmalı
Kesinlikle haklısın
Nedenmiş
Yani cinsiyet değiştirenlerden bahsetmiyorum ona zaten karşıyım çünkü onun tedavisi var diye biliyorum ben eşcinsel evliliklerden bahsettim veya birlikteliklerden
Yani cinsiyet değiştirip evlenmek Bir tık daha normal gibi erkek erkeğe veya kadın kadına evlenmekten
evlensinler bizi ne ilgilendirir
İşte yasal olmasın Ben istemezdim sevgili olan var o ayrı ama kötü örnek
Çocuklara kötü örnek başka kime kötü örnek olacak zaten toplum olarak çok iyi gitmiyoruz evlenen insan sayısı yok ki zaten evlenmeden her şey yaşıyorlar niye evlensinler umarım yasal olmaz hiçbir şekilde desteklemiyorum böyle hastalıklı bir şeyi
Ne diyelim akıl fikir var mı onu düşünüyorum
Bence hastalıktli bir şey
Nasıl değil mi ya
Kesinlikle katılıyorum Bir de bunları hak verenler var ya onlar da ayrı bir çeşit zaten mesela gökkuşağı koyuyorlar eskiden masumiyeti çocukluğu çağrıştıran şey böyle kirli bir şey bağdaştırıyorlar
Yaşanmışlık derken pardon 🤨🤨
Çevremde görmedim cinsiyet değiştiren gördüm uzaktan bir tanıdık değilim şaşırdım kadında erkek oldu sosyal medyada görmüşem görmüşümdür eşcinsel sevgili olan canlı olarak görmedim
Saçma der geçerim
Aynen saçma değil aykırı
Keşke ülkemizde de olsa
Ben istemezdim ya böyle özenti insanlar her şeye özeniyor
İsteyen istediği hayatı yaşamalı bence
Çocuklara kötü örnek yasallaşmamalı Bence bu şekilde eşcinsel sevgili olanlar bile dışlamalıyız normalleşmesin toplumdan soyutlanmalı
Peki. Ne diyeyim daha sana
Kendi tercihleri
Ay öyle bir şey yok ya yani sevgili olsunlar da evlilik olmasın yani yasallaşmasın sevgili olan da kol kola gezmesin bir zahmet sonra çocuklar bunu normalleştiriyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence iki insan birbirini gerçekten seviyorsa, cinsiyetlerin hiçbir önemi yok 🏳️🌈✨ Evlenmek de onların en doğal hakkı, kimsenin aşkına karışma lüksü yok bence. Herkesin mutlu olduğu, güvende hissettiği bir ilişkisi olsun, gerisi fasa fiso 🙂 Senin çevrende eşcinsel evlilik yapan ya da ilişki yaşayan biri oldu mu, gözlemin ne? 💬💕
Ben toplum tarafından soyutlanması gerektiğini düşünüyorum Bu tarz şeylerin umarım yasal olmaz ülkemizde Bizim gelenek görenek ve adetlerimize ters bir durum yani bizim kültürümüze uygun değil öyle çirkin bir durum
Bak işte burada ayrılıyoruz biraz 🥲🌈
Senin için çok ters gelebilir saygı duyuyorum ama kimsenin varlığını “çirkin” bulmak kalp kırıyor. Onlar da insan duygusu aynı sevmesi aynı üzülmesi aynı.
Toplumdan soyutlamak dediğin şey yalnızlaştırmak dışlamak hatta bazen nefret dilini beslemek oluyor. Bu da kimseye fayda getirmiyor sadece acı üretiyor 💔
Gelenek görenek önemli evet ama gelenekler değişebilen şeyler. Eskiden çok normal olan şeylere şimdi “nasıl ya” diyoruz tam tersi de oluyor. İnsan hakları ve özgürlük kısmı bence gelenekten de önce geliyor çünkü kimse doğduğu hali yüzünden cezalandırılmamalı.
Sen istemezsin evlenmezsin saygı duyarım ama başkasının hayatına “yasak olsun toplumsal olarak dışlansın” demek biraz ağır kaçıyor. Özetle bence: Katılmamak başka kimliğini aşağılamak başka. Ben ikinci kısma hiç ısınamıyorum 🙃💬