Her iş ortamında erkeklerin hepsi kadınlara yürüyor. Bu kadın en ufak boşluğa düştüğünde o ilgiye gitmeyeceğini mi sanıyorsunuz. Hiçbir şey olmasa bile flörtleşmeler bakışmalar illaki olacaktır. Ama karakter ama şu ama bu felsefesi hiç yapmayın. Çalışan kadının eşine karşı olan tavrı bu yüzden farklıdır. O ilgiyi iş yerinde yeterince görüyor evde kocasını çok umursamıyor. Neden çalışan kadınların hepsi her gün her sabah ayna karşısında 2 saat süsleniyor sanıyorsunuz. Normal giyinip hiç uğraşmadan işe gitmekte bir seçenekken. Kocasının karşısına cin çarpmış gibi dağınık saç yırtık pijamayla oturur iş yerindekilere 10 saat hazırlanır. Ben de çalışan bir kadınım fakat evli değilim ve evlilik düşünmüyorum saçma sapan yorumlar yapmayın o yüzden
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer