• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri
2 ay

Kızlar bence kimseyi sevmiyo sadece sevilmeyi seviyo doğru mu 🫠?

Yeniüye127292
Yeniüye127292 Takip Et
Xper 5 Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
03
Yapay Zekaya Sor
Kızlar bence kimseyi sevmiyo sadece sevilmeyi seviyo doğru mu 🫠?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.

    Bir eski sevgilim de bana aynısını demişti he djdkdk hala aklımda o cümle var daha çözemedim. Belki de kadınlar ilgi gördükçe karşısındakini seviyordur sonuçta her gelen ilgi ve sevgi de ilgi çekici gelmiyor

    0
    1 Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Her ilgiyi sevmezsin zaten az biraz bişe olcak sende de

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
2 ay
  • Bence bu her cinsiyet için geçerli olabilir, sadece kızlara özel bir durum değil 😌 Çoook üzülmüş, kırılmış gibisin hissettim… Sevilmek güzel, ilgi görmek hoşumuza gidiyor ama gerçekten seven, emek veren kızlar da var, az değil hem de 💘 İlişkilerinde seni böyle hissettiren ne oldu, en çok nerede kırılsın sence? Paylaşmak ister misin? 🫂✨

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

7

Cevap

16

Cevap

  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    2 ay

    Yanlış.. hiç sevilmemiş kadınların tek gayesi bu olabilir.

    0
    6 Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Evet hiç sevilmedim kapımda bir ay yatan telde barışmak için ağlayan sürekli durmadan arayan falan saysam bitmez burada hiç sevilmemişim ya🫠

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      2 ay

      Bu anlattığın şey sevgi değil de, ilgiyle kendini iyi hissetme hali gibi. Hani biri peşinden koşunca “değerliyim” hissi geliyor ya, biraz onun bağımlılığı gibi. Belli bir yaşa kadar kimse tarafından fark edilmemiş, sevilmemiş, değerli hissettirilmemiş kızların ego tatmini. Kadınlar diye genellemek aşırı saçma, sevilmeyi seviyor diye bir şey yok normal kızlar için.

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Sende okuma bozukluğu mu var bana yazan çok oldu peşimden gelen çok oldu diyorum anlamıyo musun. Çok geldiği için bu piskolojideyim gelmeyen olsa gelen birine hemen yapışırdım

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Ben kimseye şans vermedim sevemem kimseyi kolay kolay ama sevdimmi de zor vazgeçerim. Bana gelenlere şans verseydim şu an kaç sevgilin olmuştu kim bilir ki bu yaşta da hala aynı gelen var sen rahat ol 🤓

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      2 ay

      Bu anlattıkların “kimseyi sevmem” değil, “çok ilgi gördüm o yüzden kimseyi ciddiye almadım” gibi duruyor. O da bir tercih tabii ama bunu “kadınlar böyle” diye genellemek hâlâ çok mantıklı değil. 🤷🏼‍♀️

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Sanane istediğimi derim hadi naşşş

      Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    2 ay

    Bence de erkekler kimseyi sevmiyor sevişmeyi sevmek sanıyor

    0
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    Haklısın evet kimse kimseyi sevmez.

    0
    0 Yorumla
  • psychoparadıse
    psychoparadıse Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 94%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Katılıyorum efenim çoğu oyledir. Ben o çoğunluğun içinde değilim diyenler ozellikle oyledir :D

    0
    3 Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Ben biri beni severse onu severim. Karşılıksız erkek seviyo

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      2 ay

      Benim bu konuda duruşum belli. Aynı şeyi soylerim ve erkeklerin kadınlardan daha romantik daha duygusal daha aşk dolu cinsiyet olduğunu savunurum zaten ksde de , reel hayatta da... Mesela bir erkek bir kızdan hoşlanıyorsa mesleği ya da sosyal statusu ile ilgilenmez. Kadın bu duruma gore de aşık olabiliyor. Kadın erkek sevgisini erkeğin ona verebildikleri ve davranıs biçimiyle ölçüyor, erkek ise sadece sadakat ve sevilme bekliyor vs vs işte.

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Evet öyle bunu ben çok geç farkettim

      Yorumla
  • Antepia27
    Antepia27 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 887 cevap paylaştı.

    O zaman sevilmeye ömür boyu muhtaç olarak yaşarlar biri beni sevsin diye.

    0
    23 Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Belli yaştan sonra sevilmeyi de beklemezsin sadece sevildiğini bilmek hoşuna gider

      Yorumla
    • Antepia27
      Antepia27
      2 ay

      Hiç kimseden hiçbir şey beklememek en güzeli. Hiç üzülmüyorsun ne güzel

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Bu noktaya gelene kadar çok üzülüyosun ama o süreç çok sıkıntı

      Yorumla
    • Antepia27
      Antepia27
      2 ay

      O üzüntülerin seni olgunlaştırıyor.

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      🥲

      Yorumla
    • Antepia27
      Antepia27
      2 ay

      Yaşadığın her şey tecrübe 👍🏻

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Evet de başka biri oluyosun 🥲

      Yorumla
    • Antepia27
      Antepia27
      2 ay

      Akıllandığımız için 😅👍🏻

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      canım olaydım en azından duygum olurdu yaa

      Yorumla
    • Antepia27
      Antepia27
      2 ay

      Bence akıllanmışsındır benim gibi

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      S. alak olmayı tercih ederdim bu halimi sevmiyorum

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Çılgınlıklar yapmak ortalığı ayağa kaldırmak beş yüz farklı numaradan aramak varken cenaze gibi uzanıyorum😁😁

      Yorumla
    • Antepia27
      Antepia27
      2 ay

      😅😅😅😅😅😅 saygı duyarım ne diyeyim yani senin seçimin

      Yorumla
    • Antepia27
      Antepia27
      2 ay

      Hiç çılgınlık yapmadın mı yani? Bundan sonra yap bir zahmet yani

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Çılgınlıktan kastım ortalığı karıştırmak falan. Yokya ben çay içiyom uğraşamam😁😁

      Yorumla
    • Antepia27
      Antepia27
      2 ay

      Ohooooooo otur en iyisi sen boş ver

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Kabak çekirdeği de var ben böyle iyiyim 😁

      Yorumla
    • Antepia27
      Antepia27
      2 ay

      Belli oluyor zaten afiyet olsun

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Saol canımss🙂‍↕️

      Yorumla
    • Antepia27
      Antepia27
      2 ay

      Sen de saolasın 🫡 reis

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Saygılar başkan 🧐

      Yorumla
    • Antepia27
      Antepia27
      2 ay

      😅😅😅😅😅😅 teşekkür ederim

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Rica kral

      Yorumla
  • seko30
    seko30 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 101%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 622 cevap paylaştı.

    Kadınlar güçlü erkek sever sonra onu alır daha iyisini bulunca onu da bırakır

    0
    26 Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Daha iyisi karşısına çıkınca seni bırakıyosa seni zaten hiç sevmemiştir emin ol

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      2 ay

      Kadınların sevgisine güven olmaz. Aşkımdan intihar eden kız beni elde edince sıkıldı. Sonra gitti başka biriyle evlendi beni de düğününe davet etmişti

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      O işler öyle değil bak anlatayım sana. Seni o an seviyo o an sen ilgini vermezsen senden soğur yani seni severken ona sırt dönersen o acısını senleyken yaşar ve her gün biraz daha bitirir. Bu erkekte de böyledir sadece kadında değil.

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Yani intihar etti çok seviyodu ne değişti falan bunlar boş. Zamanında beni de çok seven vardı ona o kadar kötü davrandım ki neyapsam gitmez diyodum sabretti sabretti en sonda gitti ben şok oldum.

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      2 ay

      Ben kötü davranmadım ilgisini de eksik etmedim. Onun sevmediği hiç bir şey de yapmadım ama

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      O zaman seviyosa niye gitsin demekki duygusu yokmuş

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      2 ay

      Sevmeyen insan 3 sene durmaz. Hatta ben yurt dışına gittim orada da beni bırakmadı.

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      2 ay

      Sevgisiyle ilgili bir şüphem yok. Ama gitti.

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Soğumazsa gitmez eksik bildiğin şeyler vardır

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      2 ay

      Soğudu zaten. Söyledim bunu sıkıldı. Ama ben soğutacak bir şey yapmadım. Kendisi sıkıldı.

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Soğutacak bişe yapmazsan niye soğusun ya 😁

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      2 ay

      Arabayı ilk aldığımda gözüm gibi bakıyordum. Kuş sı çsa kuşu vurasım geliyordu. Aradan zaman geçtikçe araba benim gözüme teneke gibi gelmeye başladı. Hiç bir anlam ifade etmiyor artık. Yalnizca beni a noktasından b noktasına götüren bir araç. Hepsi bu. Bilmem anlatabildim mi

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      İşte öyle olmaması gerek biriyle sevgili isen duygun varsa uzatmıycan direk ciddiyete bağlaman lazım yoksa hurda gelir gözüne 🥲🤓

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      2 ay

      Ben istedim de o istemedi. Evlilikten korkuyordu

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Niye korkuyo sonra evlendi ama korkuyosa nasıl evlendi 🤓

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Evlilikten niye korkar bi insan aklım almaz hadi 25 e kadar neyse de

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      2 ay

      O dönem korkuyordu sonra evlendi ne bileyim. Öyle işte. Evlilikten korkulur bu normal. Ciddi bir şey evlilik. Hayatın muhteşem bir şeye de dönüşebilir, mahvolabilir de. Onu bilemezsin. Büyük kumardır.

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Evet evlilik kumar ama ben ne kadar düzgün olursam karşımdaki de öyle olur kötü huylarını değiştirir varsa ne bilim

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      2 ay

      Birini çok severek onun da seni sevmesini sağlayamazsın

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Sevmekten bahsetmiyorum davranıştan bahsediyorum

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Beni seviyosa değiştirir kendini

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      2 ay

      Sokma akıl 7 adım gider. İnsan 7 sinde neyse 70 şinde odur

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      O zaman 3 evetle uğurluyoruz😁uğurluyoruz ama gitmiyolar sksksks

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      2 ay

      Böyle detaylı rüya deja vu yaşayıp yıllar sonra aynı yeri bulan var mı? ↗ sorumu yorumlar mısın

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Gerçekten oldu mu böyle bişey

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      2 ay

      Evet oldu. Ben kısaca anlattım.

      Yorumla
  • Meçhul_Kadın
    Meçhul_Kadın Takip Et
    Yoda Yaş: 18 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 602 cevap paylaştı.

    Yok ya seviyorum da, sevmeyi de seviyorum sevilmeyi de. İlgiyi seviyoruz daha genel olarak.

    0
    5 Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      30 lu yaşları geçince değişicek fikrin

      Yorumla
    • Meçhul_Kadın
      Meçhul_Kadın
      2 ay

      Değişmez umarım ama neden

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      şu an farkında değilsin ama öyle peşinden koşanı seversin seni umursamayan umrunda niye olsun

      Yorumla
    • Meçhul_Kadın
      Meçhul_Kadın
      2 ay

      E şuanda öyle zaten. Ben beni sevmeyen birisi ile mutlu olmayacağımı biliyorum. Beni sevene şans vermek en iyisi

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Yani seni seven olmalı sevmeyen erkeği ne yapalım 🤓

      Yorumla
  • BirGaripGörünmezAdam
    BirGaripGörünmezAdam Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    ben sevişmeyi seviyorum sadece. beni sevmek zorunda değilsiniz.

    0
    8 Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      😁

      Yorumla
    • BirGaripGörünmezAdam
      BirGaripGörünmezAdam
      2 ay

      ne sırıtıyorsun. kadın güzel yaratık.

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Bana değil🤮🤮

      Yorumla
    • BirGaripGörünmezAdam
      BirGaripGörünmezAdam
      2 ay

      haklısın. sana değil. sen güzelsen sanada Yakışıklı uzun yapraklısı gelsişn

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Bu güzel duanı hiç unutmıycam 🥲

      Yorumla
    • BirGaripGörünmezAdam
      BirGaripGörünmezAdam
      2 ay

      en azından beklentin konusunda samimisin. İyiki senin gibiler var. yoksa erkeklerin işi zor.

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      şu an kimseden bişey beklemiyorum ama 🥲

      Yorumla
    • BirGaripGörünmezAdam
      BirGaripGörünmezAdam
      2 ay

      iyi.

      Yorumla
  • TrDunya
    TrDunya Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 324 cevap paylaştı.

    Yani kısmen ama sevilmeyi hak ediyorlar

    0
    4 Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Mesela ben dkskdk

      Yorumla
    • TrDunya
      TrDunya
      2 ay

      nadir cok sevilmesi gerekenler denim diyosun

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Evet beni sevecek herkes

      Yorumla
    • TrDunya
      TrDunya
      2 ay

      Wavv Cokkk iddalı

      Yorumla
  • CeevizAdam
    CeevizAdam Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 584 cevap paylaştı.

    Sevende olmayınca?😂😂

    0
    26 Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Sen sevsene sevabına sjsksk

      Yorumla
    • CeevizAdam
      CeevizAdam
      2 ay

      Sadakami başka yerlere veriyorum jsjsk

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Sadakanın iyisi kötüsü olmaz bi el atıver banada 🤓

      Yorumla
    • CeevizAdam
      CeevizAdam
      2 ay

      Kıyamam sana yaa 😂😂

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      BİM ban bom çok şükür dostlar💃🏻💃🏻💃🏻Ne zaman evleniyoz gelinlik bakmaya gidiyorum

      Yorumla
    • CeevizAdam
      CeevizAdam
      2 ay

      Benim burdaki çıkarım ne olacak

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Evlenince çıkar mı olur karacahil

      Yorumla
    • CeevizAdam
      CeevizAdam
      2 ay

      Evlilik zaten çıkar amaçlı imzalanan bir sözleşme sadece

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Benim için öyle değil

      Yorumla
    • CeevizAdam
      CeevizAdam
      2 ay

      Soru bile tek taraflı bencillik ürünü be

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      O beni sevsin ben ona ne yaparım düşüneyim 🤔

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Valla bana hizmet etsin evde ben bişe yapamam düşündüm de 😁😁

      Yorumla
    • CeevizAdam
      CeevizAdam
      2 ay

      Düşünme düşünme bak karşılıklı çıkar ilişkisi gördün mü

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Yaw ne çıkarı sonuçta seviyosun sevgi olan yerde çıkar olmaz🤓

      Yorumla
    • CeevizAdam
      CeevizAdam
      2 ay

      Sen beni sev

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Tamam gelinlik hazır 🤓

      Yorumla
    • CeevizAdam
      CeevizAdam
      2 ay

      İyi gelinliğe de masraf etmiycez o zaman 🙃 çeyiz ne durumda

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Ahh ahh bilsen ki kime rastladın tokiden ev var iyi kötü araba var maaşım var bende fena değilim bence beni al🤓😂çeyiz de hazır

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Sana günlük harçlık da veririm

      Yorumla
    • CeevizAdam
      CeevizAdam
      2 ay

      Bana ters bu dediklerin

      Yorumla
    • CeevizAdam
      CeevizAdam
      2 ay

      Kadınım bana sadece sevgisini verebilir

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Karakter falan da var bende de ona bu zamanda bakmıyolar😂

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Sevgi de verebilirim belli olmaz 🫠

      Yorumla
    • CeevizAdam
      CeevizAdam
      2 ay

      Gulduk eğlendik sonuna geldik

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Evet bitince sarmıyo

      Yorumla
    • CeevizAdam
      CeevizAdam
      2 ay

      Tm

      Yorumla
  • 00Zorbey00
    00Zorbey00 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Doğru. Bu ilginin kimden geldiğini bir önemi yok.

    0
    3 Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Var ya o kadar da değil az bişey hoşlantı olması lazım herhangi bi erkeğin ilgisini istemem

      Yorumla
    • 00Zorbey00
      00Zorbey00
      2 ay

      Yolda giderken ortalama kalitede giyim ve görünüş standartına sahip bir erkekten hoşlandın diyelim. Kişinin gerçekten çok iğrenç geçmişi ve davranışları varsa ne olacak.

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Bana ilk buluşmada eskiden evleneceği ve hala takip ettiği evli kadın ile resmini gösterip hatta yetmeyip başka bi erkeği ayarlamaya çalışan buda yetmeyip bağıran vs vs bunlar ilk buluşmada oluyo 😁😁geçmişi kirli pek umrumda olmaz çok önemli değilse benden sonrasına bakarım

      Yorumla
  • Devrimosmanli
    Devrimosmanli Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 37%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Kızlae çıkarı olmayan kimseyi sevmez

    0
    15 Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Şöyle hoşlandığı kişiyi örnek veriyorum bi kantinci olsa sevmez mesela. Biri vardı bana yazan geçmişte yakışıklıydıda ama duygu hissedemedim işinden dolayı.

      Yorumla
    • Devrimosmanli
      Devrimosmanli
      2 ay

      Şaşırmadım siz çıkarı seversiniz erkek temizlikçi bile beğenir ama kadın beğenmez

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Ama bu yaratılışla alakalı beim elimde olan bişe değil. Başka kız bakar belki de ona ama ben bakamam sevemem yani

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Yanlış anlaşılmasın bu benim elimde olan bişe değil yaratılışla alakalı başka bi kız başka hisseder sever ama ben sevemem yani olmaz bende

      Yorumla
    • Devrimosmanli
      Devrimosmanli
      2 ay

      Yaratılış ile alâkalı değil sen mesleği beğenmiyor sun kişinin görünüşünü değil sıkıntı burada zaten

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Hayır herşeye bütün olarak bakıyorum tiple işle ailesi falan hepsine bakıyorum hepsi bütün olarak bana uymalı

      Yorumla
    • Devrimosmanli
      Devrimosmanli
      2 ay

      Ama direk işi söylüyorsun

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Sen nasıl ki gözüne hitap edeni seviyosun davranışını falan kadında önce gözüne hitap edicek ailesi çevresi işine bakıyo. Çok çok beğenirsen belki göz yumarsın işine falan

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      İş değil hepsi bütün olmalı

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Örnek veriyorum çocuğu sevdim işi de iyi ailesinin kanı bozuk eee neyapcan evlenecen mi

      Yorumla
    • Devrimosmanli
      Devrimosmanli
      2 ay

      Ailesine çözüm bulurum sonuçta kafa dengi insan bulmak zor

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Aile full bozuk neyapacan aynı şey kadın içinde geçerli. Beni beğendi ama etrafımda bi tane hırlı kimse yok aile sıkıntılı ne bilim beni ister mi yine istemez bunların hepsi bir bütün.

      Yorumla
    • Devrimosmanli
      Devrimosmanli
      2 ay

      Ya kimse mükemmel değil ki kimin ailesi düzgün ki çok detaylara takılıyorsun bence şu an sen bekar mısın

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Yaw detayla ne alakası varya neyse kafam ağrıdı daha yazamıycam

      Yorumla
    • Devrimosmanli
      Devrimosmanli
      2 ay

      Yazma

      Yorumla
  • Maykılevdeoturuyor
    Maykılevdeoturuyor Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Kızlarda ne yapıyor bilmiyor

    0
    1 Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      😁 Duygular değişken o yüzden. Bugün nefret edersin yarın seversin diğer gün başka duygu 😁

      Yorumla
  • hayatındışında
    hayatındışında Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Niye veriyolar o zaman

    0
    1 Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Bilemem o tipleri. ben benim gibileri kastettim

      Yorumla
  • Andrews_Garden
    Andrews_Garden Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 898 cevap paylaştı.

    Tam olarak öyle çok doğru tespit

    0
    14 Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Bunu 34 yaşında farkettim 😁😁

      Yorumla
    • Andrews_Garden
      Andrews_Garden
      2 ay

      Hemde kendin 😅

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Bazen zekamı kullanıyorum😁😁

      Yorumla
    • Andrews_Garden
      Andrews_Garden
      2 ay

      Bence büyük bir keşif bayan dahi 💡

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Evet de biraz geç farkettim 😁

      Yorumla
    • Andrews_Garden
      Andrews_Garden
      2 ay

      Sayende toplum olarak Nirvana ya ulaşacağız

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Hiç bir kız bunu 30 u geçmeden anlayamaz bizde mantık çalışmıyo çünkü bende yaşım büyük ya yeni yeni çalışmaya başladı 😁

      Yorumla
    • Andrews_Garden
      Andrews_Garden
      2 ay

      Erkek de çok farklı değil açıkçası

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Hangi konuda

      Yorumla
    • Andrews_Garden
      Andrews_Garden
      2 ay

      Farkına varmakta

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Yani 30 dan önce erkeklerinde pek beyninin çalıştığı söylenemez yanardöner olurlar

      Yorumla
    • Andrews_Garden
      Andrews_Garden
      2 ay

      Az gömdün biraz da toprak at

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Bazıları yaşına göre olgundur ama çok çok azı

      Yorumla
    • Andrews_Garden
      Andrews_Garden
      2 ay

      Yani arada çıkar öyle insanlar denk gelmek lazım

      Yorumla
  • denizs88
    denizs88 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 38
    2 ay

    Sevilmeye düşkünüz ama niye sevmeyelim?

    0
    1 Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Sevdiğini sanırsın ama sevmezsin aslında bunu burada anlatmak zor

      Yorumla
  • Wetphotos
    Wetphotos Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 843 cevap paylaştı.

    Çok doğru bir tespit

    0
    3 Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Öyle karşılıksız erkek seviyo

      Yorumla
    • Wetphotos
      Wetphotos
      2 ay

      Bu da doğru

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Ama sevgi de bitiyo birini tam tanıyınca iyi ve kötü özelliklerini görünce sevgi kalmıyo o yüzden uzun ilişkiler ve evlilikler yürümüyo eee ne olcak bu döngünün sonu 🤓

      Yorumla
  • Romantiq_deli
    Romantiq_deli Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Mantıken doğru sanki

    0
    4 Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Doğru zaten

      Yorumla
    • Romantiq_deli
      Romantiq_deli
      2 ay

      Biz senle konuşmusuz kız 😂

      Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Ben burada herkesle konuşmuşum yarısı eks ama olsun 😁😁

      Yorumla
    • Romantiq_deli
      Romantiq_deli
      2 ay

      Hahaha 😂 deli

      Yorumla
  • Garip_arzulu
    Garip_arzulu Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Yok doğru değil

    0
    1 Yorumla
    • Yeniüye127292
      Yeniüye127292
      2 ay

      Herkesin doğrusu başka

  • Geceyesaklı
    Geceyesaklı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    2 ay

    Ben öyle değilim

    0
    0 Yorumla
  • _1utarix1_
    _1utarix1_ Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    2 ay

    Bilmemmmm

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    2 ay

    Galiba durum bu

    0
    0 Yorumla
  • aras8800
    aras8800 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    2 ay

    Olabilir

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(8)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kızlar bence kimseyi sevmiyo sadece sevilmeyi seviyo doğru mu 🫠?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kızlar gerçekten birini koşulsuz sever mi? 5 cevap verildi
Kızlar tarafından sevilmek için serseri mi olmak gerekiyor? 4 cevap verildi
Sevilmek için aşko kız mı olunmalı? 66 cevap verildi
Kızlar gerçek sevgiden anlamıyor ve sevilmeyi hak etmiyor? 5 cevap verildi
Kızlar neden seveni sevmiyor sevmeyenin peşinde? 8 cevap verildi
Bence kızlar bizim onları sevdiğimiz kadar bizi (erkekleri) sevmiyolar? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨