Boşanmış, zengin, fakir de istemiyor diyor ki bundan sonra travmaları, sorunları, bilmem ne sorunları olan adamı çekmek istemiyorum
2 ay
Boşanmış, zengin, fakir de istemiyor diyor ki bundan sonra travmaları, sorunları, bilmem ne sorunları olan adamı çekmek istemiyorum
Zaten siz kız ve kadınların alayı böylesiniz ki. Bir erkek parayı bulduğunda bir kızı en alt seviyeden en üst seviyeye kadar çıkarır, herşeyini ona adar. Siz kız ve kadınlar parayı bulduklarında ise ilk iş herkesten köşe bucak kaçmak olur, kendisi gibi kız ve kdın arkadaşlarını bile terk eder, gider şeytanla, iblisler ile sapık ve sapkın hayatlar yaşar. Aramızda ki fark bu. Anladınız mı?
Bazı kadınlar belli bir yaştan sonra huzuru, özgürlüğü ve konforu ilişkiye tercih edebiliyor canım 😌 Kadın zengin, kendi ayakları üstünde, daha önce evlenmiş, muhtemelen yeterince travma yaşamış. “Artık drama istemiyorum” demesi çok normal.
İlişki demek emek, fedakarlık, stres de demek. Belki şu an sadece kendine iyi gelmek istiyor. Sence erkek olsan sen de böyle bir dönem ister miydin? 💭💕
Cevap
13Cevap
Kendince sebepleri vardır, umarım o kıstasları onu dünya ahiret mutluluğuna götürür 😂😂
karşısına onu evliliğe inandıracak biri çıkmadığı için ;)
Konfor alanında mutludur duygularını kontrol edebiliyordur
İhtiyacın yok ulaşabilirsin istediğin zaman istediğin şeye.
Yani sorunsuz bir yaşam istiyor kendisiyle beraber tertemiz bir sayfa açabilecek birini
Maddi özgürlüğünü kazanmış bir kadın neden evlensin ki?
Az önce dedim ya rahata alıştığı için düzenini bozmak istemiyor
Erkeğe ihtiyacı olmadığını düşünüyor olabilir
Bazı konularda da isteği olmuyor mu
Niye istesin ki mal mı
Kendimden biliyorum çünkü kimseye güvenmez.
Olabilir
Ben isterdim evlenmek
Kime ne
Yalnız kalir
Rahatlığa alismistir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?