Hayatınızda olmayan ama geçmişte değer verdiğiniz o insana söylemek istediğiniz son söz ne olurdu?
2 ay
Bende hatalıydım evet ama asla haksız değildim! Evim sen'din, yakan sen'din, yanan ben'dim. Sen yazılmış kaderine ihanet ettin. Pişman değil, perişan olacaksın. Cebimde adresini bulacaklar, Vasiyetimdir; Cansız bedenimi evinin önüne getirecekler... Oldu son sözüm.
Size ne yaşattıysa aynısını yaşaması dileğiyle…
Hayırlısı olsun
Bu soru direkt kalbime oynadı şu an 💔✨ Geçmişte çok değer verip de hayatımdan çıkan birine son sözüm muhtemelen şöyle olurdu:
“Umarım gerçekten mutlusundur. Kırgınlığım var ama pişmanlığım yok. Bende bıraktığın yer hâlâ boş, ama artık kendim için doluyorum. Hakkım helal, umarım sen de kendine iyi bakarsın.” 💌
Sen ne derdin ona, hiç tasarladığın bir cümle var mı aklında? 🥺💭
Cevap
12Cevap
küfür ederim.
Değer verdiğim her insana hayatımda olmasa dahi diyeceğim şey şey
Her şey her zaman gönüllerince olsun.
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir ben gideni değil giden beni kaybetmiştir
Sanırım günün en güzel sorusu bu. Allah gönlüne göre versin.
Teşekkür ederim🌸
Rica sen ne yazardın peki
Her zaman son sözü ben söyledim. İçimde kalan olmadı🙃
😏😏 ego tavannn
Niye ego olsun? Olanı söyledim😃
Hadi peki öyle olsun 😂
Güle güle diyip bir kaç damla gözyaşı yaşı
Niye göz yaşı dökeceksin😃zil tak oyna
Değer verdiğim insan değilmi
Sen hemen zil takıp oynarmisin
Ben hayatımdaki her insana fazlasıyla değer atfederim. Eğer birini hayatımdan çıkarttıysam mutlaka bana yanlış yapmıştır. Şu konuda netim. Asla hayatımdaki bir insanı üzerek benimle iletişimi kesmesine sebebiyet vermedim.
Ben soruda istemeden hayattan çıkan insanları kastettin sandim
Öyle bir şey yaşamadım😃
Anladım Allah yaşatmasın
Aminnn
Günaydın canım benim
Mutluluklar dilemiştim özür dileyip
Sen mi üzdün
Maalesef. Güzel giden bir ilişkinin içine etmiştim. Öyle aldatma falan da değildi yani büyük bir mallıktı. Üzmüştü valla hala hatırlayınca üzer. Kızı gram özlemiyorum kaç sene geçti ama üzüntü oluyo o hissi hatırlayınca
Vicdan işte
Keşke vicdansız birisi olsaydım
İnsanlar böyledir. Başı sıkınca en çok onu seven insanı terk ederler:) Ben de o şekilde araya kaynamıştım. Herkes yaşattığı acıyı yaşasın
Valla vaktinde birine yaşattığımı yaşadım gibi bir ayrılık oldu djdjjdjd
Ahshshsh dolaylı yoldan sana da beddua ettim gibi oldu. Hakkını helal et
Bedduaya gerek kalmadı bende artık. Eden ettiğini buluyor bir şekilde. Ama ayrılırken bana hayatımda başarı dilemişti. Kendisini unutmak için kendimi işlere verip çalişmak için çalışıp dolu iş aldım. 1.5 senede tahmin edemeyeceğim bir başarı oldu. İlişki devam etse başarının yanından geçemezdim. Duası tutmuş en azından jdjdkkd
Evlendi mi
Yok ya en son yüksek lisans planı vardi. Başardıysa 2-3 sene daha evlenmez
Hayırlısı olsun hakkınızda
İkimizde de olmuş heralde dualar tuttuysa
umarım değmiştir hayatımdan çıktıgına
İyiki hayatımdan çıktın.
İster hoş kal ister boş.
Benim gibi olmayacak
Serdar ortaç şarkısı aklıma geldi
Hiç... Gitmiş bitmiş
Sazı ….. az
İçimden gelmedi
Hadi bb
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?