Neden 'çoğunlukla' hep kırıp döken ilişkiyi berbat eden taraf erkekler oluyor?

sorun biz kadınların erkek seçimleri mi denildiği gibi yoksa çoğu erkeğin kafa yapısı ve hayat tarzından mı durum böyle (filmlerde vs. de kadın hep hayat dolu adama sadık saf masum oluyor adam aldatıyor veya takıntı hırs yapıyor saf temiz sevgisi olmuyor.)

Neden 'çoğunlukla' hep kırıp döken ilişkiyi berbat eden taraf erkekler oluyor?
Cevapla