Gece gece seni seviyorum diyen eski sevgiliye nasıl davranmalıyım, pişman mıdır?

Gecenin bir saatinde yazmış, ben uyuyordum sabah gördüm, hayırdır? Gece gece dedim, hayır mı değil mi bilmiyorum ama sana yazmak istedim, yazmış. Anladım önemli bir durum yok benim de işlerim var çıkmam lazım dedim ve direkt çıktım, sonra yazmış ki önemli bir şey var seni seviyorum ve hâlâ hislerim sana karşı aynı, yazmış sadece teşekkür ederim :) yazdım, bir şey yazmadım daha.

Bundan önce de yazmıştı fake hesaplardan kendi hesabından falan ben reddetmiştim, sizce pişman mıdır, nasıl davranayım

Gece gece seni seviyorum diyen eski sevgiliye nasıl davranmalıyım, pişman mıdır?
Cevapla