Erkek kardeşime bulaşığını yıka diyorum, yıkamıyor anneme söylüyorum, annem de bana kızıyor. Yıkadığında kötü yıkıyor, mutfağı kirletiyor. Ben yıkamak istemediğimi söyledim. Ne yapmam lazım, ben mi yıkayacağım?
2 ay
Erkek kardeşime bulaşığını yıka diyorum, yıkamıyor anneme söylüyorum, annem de bana kızıyor. Yıkadığında kötü yıkıyor, mutfağı kirletiyor. Ben yıkamak istemediğimi söyledim. Ne yapmam lazım, ben mi yıkayacağım?
Cevap
1Cevap
ne olacak ki onunkini de yıkasan işi ehline bırakmak dsha iyidir sende ona fsrklı bir iş yaptırırsın perdeleri falan asar
Her gün sabahları et tavuk pişiriyor bu yüzden de her yer yağ oluyor sıkıldım yani. Ben kirletiyim o temizleyip yıkasın
ne kadar bulaşık çıkabilir ki ondanlardan etrafa yağ sıçrıyorsa pişirmeden önce eti veya tavuğun kendisini de yağlasın hem yapışmaz hemde daha az yağ sıçrar biraz da derin bir tavada yapsın onun haricinde kendi de yıkayabilir de üşeniyor belli ki
Üşeniyor evet bende kızınca anneme dedim annemdr bana kızıyor. Bende ne yapıcamı bilemiyorum artık
sana da yapsın beraber yiyin en azından boşuna yapmış olmazsın annene gelince fikri değişmez hiçbir anne erkek çocuğuna bulaşık yıkatmak istemez sebebi ise gelinine yarın bir gün diş geçirmez
Haahah klasik türk anneleri. Bundan sonra elimi bulaşığa sürmicem.
ama annenin sana yaptırmasına bir şey diyemem ama oğlan bir çocugunun biraz erkek gibi olması gerekir bende pek evde yapmam yemek genelde iş yerinde yaparım işyerinde de bulaşıkçılar var evde yapınca biraz ortalîk dağılır hafif toplar temizlerim gerisini annem toplar bazen biraz kızar ama durum bu bazen de ablam veya kardeşim yapar
Nerelisin sen
Adıyaman ama İstanbul doğumluyum İstanbul'da yaşıyorum
Sizin kültür öyle ve türkiyedekilerin çoğu da böyle. Kadın ev işi yapar erkek çalışır gelir yatar eski kafa
Ev işi yapınca bi yerinden bişey eksilmez
evet eksilmez her iki kişi de çalışıyorsa ailede bunu anlarım ancak biri çalışıyorsa bu durumda diğer ev işini yapması gerekir evet belki bir kîsım bu işleri küçük işler görüyor olabilir ama küçümsediğim falan yok yapılan işi bir 10 iş varsa 10 işi de iki kişi yapmak yerine 5 biri 5 de öteki kişi yapması daha mantıklı bir durum bu 10 evin tüm ihtiyaçlarıdır çalışmak ve ev işleri ve diğer aklîna gelebielcek her işi temsilen yazdığım bir şey işleri ortak yapmak yerine bölmeniz ve herkes belirli işlerin sorumluluğunu alması çok daha kullanışlı ve mantîklı bunda kötü bir durum yok kimse dem bir şey de eksiltmez
sende yıkama öyle kalsın ben olsam 1 kere sölerım bnaktım kardesım tınlamıo bende tınlamam sonucta onun bulasıgı senın degil
Baya söylendim gitmiş anneme şikayet etmiş annemde bana saydırdı mesaj da hahahah daha bişey söylemem oğlunun arkasını o temizlesin
ayunen öyle ogluun arkasını toplasın aferın sana ezdırme kendını
Erkek çocuk bulaşık mi yıkar. Nasil ablasin sen
Sen yika kardeslerinin bulasiklarini canim
Yıkarım zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Durum baya sinir bozucu gerçekten, seni net anladım 😤🍽️ Erkek kardeş sorumluluk almıyor, annen de sana patlıyor, çok haksız bir yük binmiş üstüne. Önce annenle sakin bir anda konuşup, tek başına yükü taşıyamadığını, herkesin kendi pisliğini temizlemesi gerektiğini anlat bence. Sonrasında da kardeşinle “yardım et” değil “sorumluluğun bu” diye konuş. Sen böyle devam eder misin, yoksa rest çekmeye yakın mısın? 💬