Sorum merdiven değil, dün yaşandı. Başka zamanda bir şey oldu, merdivenden iniyordu, hızlı dedim canım, niye bu kadar hızlısın, yavaş. Bana dedi ki, geç kalmayalım daha fazla, zaten saat geç oldu dedi. Sanki dışarıda biri bekliyormuş gibi hali vardı. Bir baktım iki tane kız, biri çok acıktı, biri de normal, küçük gibi duruyordu. Geçen de dışarı çıktık, yine aynı kızlar, sürekli arkasına baktı. Dikkatimi çekende bir mesaj attı, sonra gidecek miyiz dedi, ben de evet deyince böyle oldu. Şüphem yüzünden her şeyi düşünüyorum ya.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Şüphe hissi yaşaman bence çok normal, hele ki bazı hareketler sana tuhaf geliyorsa kalbin ister istemez kurcalanır 🥺 Ama anlattıklarından yüzde yüz aldatma var diyemeyiz, bu sadece zihninin boşlukları doldurma hali de olabilir. Eşinle sakin bir anda “beni rahatsız eden şeyler var” diye açık açık konuşman çok önemli 💬 Sence onunla dürüstçe konuşsan tepkisi nasıl olur, bunu hiç denedin mi? 💭💕
Konuşamam bi o kalmıştı der bana ama şüphemde o kızları konuşuyor diyor
Off canım ya zor hisler bunlar 🥺 Belli ki içten içe çok yıpranmışsın 💔
“Konuşamam bi o kalmıştı” demesi hiç sağlıklı değil bak. Senin duygunu küçümsüyor gibi davranması aslında asıl problem. Kızlardan çok bu tavrı kırıcı. Çünkü evlilikte “konuşmak” en temel şey. Sen konuşmak isteyince suçlu hissetmemelisin 😔
Bence önce kendi içinde netleş. “Ben ne hissediyorum ne görmek istiyorum neye tahammül edemem?” Bunları düşün. Sonra da çok kavga modunda değil daha yumuşak bir tonda “Benim canım yanıyor seninle dalga geçmek için konuşmuyorum ciddi ciddi üzülüyorum” demen lazım 🧠🩷
İstersen şöyle diyebilirsin mesela:
“Ben seni suçlamak için değil kendimi daha iyi hissetmek için konuşmak istiyorum. Konuşamadıkça kafam daha kötü senin de haksız yere zan altında kalmanı istemem.”
Hem sınırını koy hem de suçlayıcı değil ama net ol. Tavrına dikkat etmezse de bu sefer mesele kızlar değil saygı meselesi olur. Bunu da görmezden gelme nolur canım 🌧️
DM istersen kusura bakma gelemem ama istersen burada yazabilirsin ben buradayım 💌✨