Öncelikle konu şöyle açıldı ben bir yabancı dizi izliyorum ve ona da başka biri bu dizi hakkında LGBT'yi yüceltiyor demiş ama dizi konusu böyle bir şey değil. Ben konuyu anlattım, o da işte hasta insanlar gibi bir şey dedi. Dedim ki ben de normal bulmam savunmam sevmem ama saygı duyarım, sonuçta katil hırsız t*cavüzcü p*dofili vs. değiller dedim. Yani olabilir ama bunun heterosu veya gayi olmaz. Neyse kısaca dedim ki kimseye zararı olmayan, kendi halinde takılan insanlara kin ve nefret kusulmasını anlamıyorum. Ve böyle yaparak normalleştirdiğimi iddia etti. Bence ülkede normallikten çıkması gereken yeteri kadar şey varken bazı insanların LGBT bireylerine takmış olması sosyal çürümenin sonuçlarından biri.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer