Benimle flörtleşmeye çalışan çocuğa "lgbt bireyleri de insan" dediğim için soğuk yapması mantıklı mı?

Öncelikle konu şöyle açıldı ben bir yabancı dizi izliyorum ve ona da başka biri bu dizi hakkında LGBT'yi yüceltiyor demiş ama dizi konusu böyle bir şey değil. Ben konuyu anlattım, o da işte hasta insanlar gibi bir şey dedi. Dedim ki ben de normal bulmam savunmam sevmem ama saygı duyarım, sonuçta katil hırsız t*cavüzcü p*dofili vs. değiller dedim. Yani olabilir ama bunun heterosu veya gayi olmaz. Neyse kısaca dedim ki kimseye zararı olmayan, kendi halinde takılan insanlara kin ve nefret kusulmasını anlamıyorum. Ve böyle yaparak normalleştirdiğimi iddia etti. Bence ülkede normallikten çıkması gereken yeteri kadar şey varken bazı insanların LGBT bireylerine takmış olması sosyal çürümenin sonuçlarından biri.
Benimle flörtleşmeye çalışan çocuğa "lgbt bireyleri de insan" dediğim için soğuk yapması mantıklı mı?
Cevapla