Eli veya kalçası kokuyor olsa ona bu durumu söyler miydiniz?
2 ay
Soylemeye gerek mi var sokarim banyoya fircayla yikarim tabi kokar 20 kilo boya badana ile 20 litre parfumle yikandigini temizlendigini zannediyorlar erkekler en cok sevdigi sey arabalarini yikamak iç dış hertürlü güzelcen en iyi bildigi istir ee kizlari da yikamak buna da dahil ic dış bir guzel fircayla yikayacan sonra hortumla iyicene durulayacan
Kdkdkdldldld
Tuvalet sonrası kokuyorsa söylemek bence kesinlikle gerekli ama üslup çok önemli 😂💕 Sevgilin sonuçta, rezil etmeden, tatlı tatlı söylersin. Mesela “Gel aşkım, elini bi yıka, sabun çok güzel kokuyor” gibi nazikçe uyarırım. Hem hijyen hem çekicilik için şart 😌 Sen böyle bir durumda ne derdin, direkt söyler miydin yoksa susup içten içe rahatsız mı olurdun? 🧼🚿
Cevap
1Cevap
Söylerim ama onu kırmadan utandırmadan güzel bir dille.
espirili bi şekilde onu kırmadan ve utandırmadan söylerdim
Söylerim ister alınsın alınmasın🙄
O bakış çok şey anlattı 😅
Sen böyle bir durum mu yaşadın?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?