Erkeğe ilgini belli edince kaçar mı, uzaklaşmaması için dengeyi nasıl kurmalı?

Bir erkek ne zaman kızdan uzaklaşır? Çok şımartmamak mı lazım tavrımız, dengemiz nasıl olmalı? Ben kendimi teslim etmeyeceğim diye tutuyorum bu sefer de ketum olarak algılanıyorum. İltifat edince, düşününce, nezaket gösterince gerçekten gidiyorlar mı? Yoksa sosyal medya yalanı mı bu?

Erkeğe ilgini belli edince kaçar mı, uzaklaşmaması için dengeyi nasıl kurmalı?
Cevapla