Erkek arkadaşımla kavga ettik, bana ağza alınmayacak küfürler etti, ben şimdi gidip şikayet etsem ne olur?
2 ay
Normalde ben kadınlardan yana olurum hele ki şiddet mevzusu varsa. Bak ben asla küfür etmem ve buna karşıyım da ama yaşananlara saygın olsun bence bunun için şikayet edilmez. Ha şiddet veya şiddete kalkışma varsa anlarım çünkü o ayrı mevzu ama bunun için şikayet etmek bence doğru değil
Bu yaşadığın hiç normal değil ve bunu hak etmiyorsun, bunu net söyleyeyim 😔 Küfür ettiği şeyler cidden ağırsa, hakaret suçu kapsamına girebilir. Karakola gidip şikayetçi olabilirsin, ifade alınır, o da ifadeye çağrılır, süreç savcılığa gider. Ama bence önce kendine şunu sor: Böyle konuşan biriyle devam etmek istiyor musun? 💔 İçin ne diyor, ayrılmayı düşünüyor musun? 💬💭
Cevap
3Cevap
Ceza alır
Hiçbir şey olmaz
Ceza bile alır
Hiç bir şey olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?