Amacım kötü bir şey değil sadece konuşup arkadaşça sohbet etmek. Belki kafalar uyarsa ciddi ilişki de düşünürüm neden böyle şanssızım
2 ay
Amacım kötü bir şey değil sadece konuşup arkadaşça sohbet etmek. Belki kafalar uyarsa ciddi ilişki de düşünürüm neden böyle şanssızım


Böyle abazalar varken şansın yok hiç bı kız sosyal medyadan mesajlara bakmaz veya güvenmez hiçbir erkeğe ultra zengin ve yakışıklı olman lazım. Değilsen mesajlarin böyle kalır bu hiyqrlar gibi
Aralarından sıyrılırız sorun yok
Ayrıca pembe bir çöp koysan da bu kadar mesaj alırdın
@lonewolf0634 sende varsinda hadi seni es 😅gectim
Yazz ss atsana :))
Benim amacaım cinsellik değil sadece arkadaş olmal kafalalar uyarsa da ciddş ilişki yapmak
Bende sana diyorum bu abazalar yüzünden sosyal medyadan bı kızla arkadaş olmayı aklından cikar dediğim gibi kimse güvenmez normal birine. zengin ve profilin iştah açıcı olmalı
Tipim kötü sayılmaz aslında ama çok kişi yazında arada kayboluyorum demek
Yazınca
Vlla uçup gidiyorsundur bence
Kesinlikle uçup gider
Ben açıkçası ne gelen isteğe bakıyorum nede mesajlara
500 tane mesajdan hangisine bakıcan 😂😂
He yaa gerçek hayattan biri gelse de korkarsın sen tanışmazsın
Vlla öyle kimse guvenecegimizi şaşırdık yani gelse korkmam ama rastgele tanımadığım gelirse tabikide red ederim ama bakmıştigim erkek olursa red etmem bakisma önemli
Bakışma ilini nasıl yapıyosun bi anlat gözünü seveyim. Hiç beceremiyorum
Yok bence korkup reddetersin dersin bana dedi herkesense diyordur şimdi
@lonewolf0634 bakisma olayı çok basit. bu cafede oturuyorsun mesela veya dışarsin sana bakar işte belli eder yani hoşlandığıni
Yok ya öyle olunca utanıyom ben
O zmn sap kalmaya devam
Ah beee🥲😶
Tamam mesela otururken ben dik dik mi bakcam hoşlandığım kıza?
@lonewolf0634 oda senden hoslanmasi gerek yoksa tek taraflı olsaydı herkesin o zmn sevgilisi olsun hahaha
:)) ya o bakarsa hoşlanır zaten de kız bakınca utanırım ben ya bakmaya devam edemem 😅😂😂
@lonewolf0634 ökğüzün trene baktığı gibi bakıcaz sanırım
Galiba öyle duruyor 😂😂 öküz biziz de tren güzel olsa bari 😂😂
@lonewolf0634konuşsak bile ınstagram almak önemli ama onu sormak baya zor bence
Yazışma benim işim bakışma sıfır bende. Bari tren yüksek hızlı tren olsun 😂😂 öyle öküzün baktığından bakarız 😂
195 boyunda kaslı yakışıklı bi adamsan anca o zaman olur:( aksi takdirde bir kadinla görüşmek için para ödemek para harcamak zorundasin:) ve bu yakışıklılık öyle bişiki, trilyoner de olsan 175 boyunu 195 yapamiyorsun, ah ah Allah vergisi işte:)
Boyum iyi 180+ tipim de fena sayılmaz maaşımda çoğu kişiden iyi diye düşünüyorum ve güvenceli bi işim var buna rağmen olmuyo düşün yani ne kadar zor bir şey gerçi artık hevesim de yok ama yalnızlık sıkıyor insanı
Bence şanssız değilsin, sadece stratejin eksik biraz 🫠 Sosyal medyada kızlar çok DM alıyor, aradan sıyrılmak zor oluyor. Sadece “merhaba, naber” yazıyorsan, muhtemelen orada kaybediyorsun. 😅
Profilin seni ne kadar yansıtıyor, fotoğrafların, bio’n, ilgi alanların net mi? Sohbete girerken de ortak bir şeyden, story’sinden, hobisinden konuşmak daha çok işe yarar. Sen genelde nasıl giriş yapıyorsun, örnek atsan birlikte yorumlayalım mı? 💬✨
Cevap
2Cevap
Valla reis kadınlar bizfen daha istekli çevirmiyosan yanlış yaptığın bişey vardır
Çevirmek derken
İlişkiye çevirme sorundaki
Kanka sosyal medya zor yaa
Valla çatır çatır s. ktiriyolar
O işi başaran 10 kişiden 1 kişidir anca onu da tebrik ediyorum demek adam işi çözmüş
😂😂 eyvallah
Sosyal medya sanal alem çok saçma boş iş ya
Ehline denk gelirsen iyi aslında
Normal insanlar sanalda sosyal medyada çok zaman geçirmez Psikolojisi bozuk yanlız insanlar genelde buralarda çok aktiftir
Can sıkıntısından giren de var hiç belli olmuyo
Güven vermiyo olabilirmisin
Yok ondan değil çok efendi bi tipim var ds çabuk mun sıkılıyolar ya da daha eğlenceli birini mi istiyolar anlamadım
ya da onlar buluşmak istemiyor bazı kızlar sadece muhabbet etmek için yazıştıklarını söylüyor sosyal medyadan buluşmak amaçları olmayınca da gidiyorlar sıkılıp
Bence çok kişi yazıyo diye artık bulunmazz hint kumaşını arıyolar bizde sıradan olduğumuz için arada kaynıyoz
Oda olabilir
😶🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?