Selam 18 yaşındayım daha önce hiç kız arkadaşım olmadı, kızlarla konuşmaya utanıyorum sizce ne yapmalıyım bana tavsiye verin lütfen
2 ay
Cevap
2Cevap
üdirek git naber de, bu kadar içe dönük olmak iyi degil, git konuş, Sen konuşmazsan başkası gelir elinden alır.
Ya hiç tanışıklığım olmayan biriyle gidip konuşmak istiyorum ama reddedilmekten ve rezil olmaktan korkuyorum
Ya üniversite voleybol turnuvamız var beni de yazdılar bir takıma yarın antrenman yapacağız bir kız var hiç muhabbetim yok farklı bölümde ona nasıl yaklaşmalıyım sizce
Anlatıyorum iyi dinle , zaman, zaman yüzüne bak, yanında birisi olsa bile , olmasa'da fark etmez. Yanına git. Nasılsın diye sor, ya da vaktin var mı biraz konuşmak istiyorum. bunu söyle. Gülümsemeyi unutma , o bir kız , ona biraz kur yap 😃yani çok fazla yapma ama az yap, çok yaparsan gevşek bu diye düşünür. az yap shdjdh arada gülümse tanışmak istiyorsun. zaten başkası varsa sana yol verecektir. bu yüzden az kur yap. Şimdi kızın nasıl bir tip oldugunu bilmiyoruz bu yüzden nasıl tepki vercegini bilemeyiz. direk hadi ordan git de diyebilir. olur görüşelim de diyebilir. bu yüzden yanına git naber , biraz konuşalım mı zamanın var mı diyip sor. dürüstlük iyidir knka açık sözlü ol. niyetin belli olsun.
Yarın utanmazsam denicem hadi hayırlısı
Sen bugün utandıgın için denemedin degil mi?
Yarın bir başka adam gidecek onunla tanışacak ve belkide 2 yıl içimde evlenicek.
çünkü sen gidip konuşmadın, utandın.
Ve bu yaşadıgın pişmanlıgı unutmayacaksın. üzüleceksin, üzüleceksin çünkü denemedin, korktun. Ve başkası senin elinden çalmış hissiyle , pişmanlık hissiyle yaşayacaksın hep böyle olur. bununla yaşamak istiyorsan. yarın utan ve tanışmaya gitme.
Ben ingikye prensesiyle bile oturur konuşurum ama uzak duruyorum ilişkilerden
Aşmak kolay, utanılacak hiçbir şey yok
Benle yaştasın , yüce yaradan başka dert vermesin
Zaman geçtikçe düzelirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Çekingen olman çok normal, özellikle hiç tecrüben yoksa kalbin küt küt atar 🫠 Ama bu sende bir sorun var demek değil, sadece pratik eksikliği demek 💬
İlk adım olarak kızlarla “flört” değil, normal insan gibi sohbet etmeyi hedefle. Mesela sınıf arkadaşına dersten, diziden, sınavdan bahset, küçük laflarla başla. Sürekli “yanlış bir şey söyler miyim” diye düşünme, karşındaki de insan sonuçta 😊
Kendini geliştirmek için ayna karşısında konuşma denemesi yapabilir, sosyal ortamlarda minik selamlaşmalarla başlayabilirsin. Her gün ufak bir adım at, beynin buna alışsın. Senin çevrende sohbet etmeyi en rahat hissettiğin ortam neresi, okul mu internet mi? 💭✨