Sabrım tükendi bakın tükendi. Bana bir çözüm bulacaksınız!!! Çocuğa mesaj atmıştım tanışmak için ne yaptı biliyor musunuz kız arkadaşının fotosunu attı gülerken falan ya ne güzel bir şey kimse hiç bizi böyle sevmedi, hiç böyle sadık olmadı (sevgilisi olduğunu bilmiyordum, sonra yazmadım ve mutluluklar diledim) ama kimle tanışmak istesem böyle. Hepsi mi başı bağlı olur? Hem zengin hem paralıysan sevgilin hep var, üstüne bir de sadık oluyorlar ya, bize kusura bakmayın da neden hep tuhaflar çıkıyor 40 yaşında kız adam yazıyor bana evli, boşanmış, çocuklu, ben hiç evlenmemiş kızım yani bu kadarı da normal değil hani çirkin de değiliz yeter artık nerede hatayı yapıyorum
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer