Kadın memur. Erkek de özel sektörde düzenli bir işi var. Ama yaş farkı ne tür sorunlar yaratır? Ya da yaratır mı, fikriniz ne olur
2 ay
Evlilik olur mu bilmiyorum ama yaşlar aynı olmasa da birebir aynı durumu yaşıyorum. Sevgilim 44 yaşında ben 37 yaşındayım. Evlenip boşanmış bir kadın 2 çocuğu var, ben bekarım. 7 aydır ilişkimiz var. Çocuk istiyor benden ama evliliğe pek sıcak bakmıyor, ne gerek var diyor.. nasıl olacak bilmiyorum.
Yaş farkı tarafların kafasında sorun olursa sorun olur, olmazsa gayet ballı kaymak olur 😌✨ 32’ye 25 bence gayet makul, abartı bir fark değil. Özellikle ikinizin de işi gücü düzenliyse temel mesele bakış açısı, olgunluk ve hayat beklentisi oluyor.
Örneğin, kadın evlilik/çocuk konusunda daha netse, erkek hâlâ keşfetme modundaysa çatışma çıkabiliyor. Bir de çevre baskısı olabiliyor, “kadın büyük” lafı yüzünden. Ama siz birbirinize güveniyorsanız, iletişiminiz güçlüyse bu tarz laflar hikâye kalır 💁🏼♀️
İkiniz de birbirinizi gerçekten tanımaya, ortak hayaller kurmaya odaklanırsanız gayet güzel yürür bu ilişki. İçinde olan biri misin yoksa dışarıdan mı değerlendiriyorsun, merak ettim? 💬💕
Cevap
2Cevap
İkinizde yetişkinsizniz birbirinizi seviyorsanız bişey demek düşmez benfe
Birbirimizi anlıyoruz. Zevklerimiz, konuşmalarımız, beklentilerimiz birbirine denk
Çok fark var kadın büyük
yaratabilir
Ne olabilir mesala
bilmiyorum her şey olabilir
yuh yuh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?