Toksik ilişkiden severek ayrıldım, geri dönmeli miyim yoksa kendimi mi seçmeliyim?

yakın bir zamanda erkek arkadaşımla bir konuda ayrı fikirlere düştük, ben bir şey istedim ve 2 gün yalvardım resmen ikna etmek için (1 ay önceden bahsetmiştim) ve o da bu isteğimi reddetti ve görmezden geldi ben de bunun yüzünden kavga ettim trip attım takmadı ve kendisi konuyu ayrılığa getirdi ben de ayrıldım daha sonra aradı barışmaya çalıştı kendini anlatmaya çalıştı ve ben ikna olmadım. burada önemli olan ise ben her zaman her an onun isteklerine tamam dedim ama o benim isteğimi görmezden geldi aynı zamanda arkadaşlarıma kıyafetime sosyal medyama gittiğim geldiğim yere hep karışırdı onun için kendimi olmadığım bir insana çevirmiştim. asıl sorun şu içim çok yanıyor ağlamaktan yüzüm şişti ve barışmayı istiyor gibiyim ama istemiyor gibiyim de ailem de karşı çünkü 4 yılda çok ağladığımı ve yıprandığımı fark ettiler ve artık böyle olmamı istemiyorlar. Onu da çok merak ediyorum nasıl diye

Toksik ilişkiden severek ayrıldım, geri dönmeli miyim yoksa kendimi mi seçmeliyim?
Cevapla