Söyledim hiç yazmadın dedim sen de yazmadın dedi ve 3 4 haftadır beraberiz daha sevgili olmadan böyle
2 ay
Söyledim hiç yazmadın dedim sen de yazmadın dedi ve 3 4 haftadır beraberiz daha sevgili olmadan böyle
Normal tabi ki yani şu kafayı hayatım boyunca hiç anlamadım ve anlamayacağım da muhtemelen. Bir insanla bir ilişki yürütülüyor diye 7/24 aralıksız konuşulacak diye bir kaide yok, insanların kendisine ait özel alanları da var. Gün içerisinde sana zaten vakit ayırıyorsa arkadaşlarıylayken de o ana odaklanmak isteyebilir aynı şey senin için de geçerli. Daha sevgili olmadan böyle demişsin ee sevgili olmadan zaten sana ekstra bir hesap verme zorunluluğu da olmamalı ama bak sen beklenti içerisindesin demek ki siz zaten sevgilisiniz sadece adı konmamış.
İnsanların kendilerine ve arkadaşlarına da vakit ayırmasına izin verin yani sıkarak, boğarak ilişki yürümez.
İlişkin daha çok yeni olduğu için bu detaylar kafanı kurcalaması çok normal 🥺💕 Arkadaşlarıyla vakit geçirirken 3-4 saat yazmaması bazı insanlara göre normal, bazılarına göre de rahatsız edici. Burada önemli olan senin kendini nasıl hissettiğin. Ona sakin bir dille “Ben arada küçük bir mesaj alınca iyi hissediyorum” diye sınırını söyleyebilirsin 😊 Peki, senin için ideal yazışma sıklığı ne olurdu? 📱💬
Cevap
5Cevap
normal değil...
ya ben bu ilişkiymiş sevgililikmiş çok boş buluyorum zaten aldatıyorlar bari olan duygularımıza olmasın
Ben yazmayacam diye haber eder öyle yazmazdım
Biraz tuhaf bence
Normal çok takmayın kafayı yersiniz sal gitsin
Normal
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?