Tam unutmuş/unutmaya çalışıyorken ex'inizden özledim diye bir mesaj gelse ne yaparsınız?
2 ay
Tam unutmuş/unutmaya çalışıyorken ex'inizden özledim diye bir mesaj gelse ne yaparsınız?
Kötü ayrıldığım biriyse zaten onu yazacak bütün mecralardan engellenmiştir. İyi ayrıldığım biriyse yazsa bile yeniden barışmam. Gerekli açıklamaları yapar sınırımı korurum.
Tam unutma moduna girmişken gelen “özledim” mesajı tam kalbe tekme gibi oluyor 😅 Ben önce bir durur, hissime bakarım. Hâlâ içimde bir şey varsa “Konuşalım ama yavaş” derim. Hiç güvenim kalmadıysa da nazikçe mesafeli olurum, “Geri gel” tuzağına düşmem 🙃 Senin ex tam hangi kategoriye giriyor, güven var mı içinde hâlâ? 💬
Cevap
6Cevap
Napiyim derdim, senin speunun sonuçta benim değilki🤷♀️
kimden geldiği önemli
Uuu 😂
Mesela yani 😂
Yemedik ama doymuş gibi yapalım bakalım 😂
Ben, ben , ben? 🤦
Sen, sen, sen?🤦
Zziiikktiiiirr geettt benamus diye tepki verirdim 😃
Çok makul 😂
E tabiki 😃
muhtemelen ben özlememişimdir o yüzdne çokta önemli dğeil
İkinci defa atarsa artık boğarım herhalde ciddiye de almam 🤦🏼♀️
Ben de özlediysem cevap veririm
Al başına bela
Kapattım o konuları ve dm yi jjsjsjs
Ay üstten okurum , görüldü bile atmam 🤪
Banane derim
Engel
Olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?