Neden daha sevgili olmadan böyle tabirler kullanır? Bu, herkese böyle söylediğini mi gösterir?
2 ay
Cevap
4Cevap
Sevgili olmak istiyor
6 saattir mesajıma bakmıyor ma a
O zaman kötü ve can sıkıcı hiç uğraşma değmezz
Benim umurumda değilde mesajda bebeğim yavrum demesi garip
O zaman yavşk biri olabilir
Bilmiyorum ya bugün de eve geçiyorum diyip arabada direksiyonu çekmiş şarkı çalıyor arkadan 😃
Evet yavrum
Ne evet
Yok ama ben seni şu an tanımıyorum ama onunla bir buçuk aydır konuşuyorum henüz buluşmadık ama 2-3 ay sonra buluşmayı düşünüyoruz
Yanlış olmuş pardon mayısın sonu gibi işte. Uzak şehirlerdeyiz ben Mayıs gibi memlekete gidecem o da bana 1 saatlik bir yerde yaşıyor anca o zaman
Ben Adana o Mersin’de
Okuduğum okul uzak
1 saatlik mesafe
Ben uzakta okuyorum o şekilde uzağım ama seneye mezunum zaten
Adana Mersin uzak değil ki
Yani bunları konuşmak için erken çünkü daha bir buçuk aydır konuşuyoruz
Mayıs gibi görüşmeyi düşünüyoruz bakalım ama şimdiden bebeğim yavrum demesi garip geldi aslında benim de hoşuma gidiyor da acelesi yok bence
Bilmiyorum flört müyüz değil miyiz bugün de hiç yazmadı instaya girmiş ama mesajıma bakmamış kaç saat oldu atalı
Sabah attım ama bakmıyor bilerek bakmıyor neden anlamadım
Yok açıklattırmam çok ilgili gibi davranmaya gerek yok bunalmasın şimdi
Sabah attığım mesaja hala dönmedi ve instaya giriyor görüyorum
Ama yazmıyor çıkıyor
Neden
Dün gece uyudun mu yazdı ve bu bugün sesi çıkmadı anlamadım
Hiç bakmadı mesajıma KPSS de çalışıyor
Ya neden
Bilerek yapıyor çünkü
Çünkü bir gün boyunca bakmayan insanın aklında bir şeyler vardır eğer aradan birkaç saat geçip cevap verseydi umursamıyor derdim ama hiç bakmadı kasıtlı yapılmış bir şey
Erkekler her zaman ergen benim onun mesajını görmememe gıcık oldu bence o yğzden bilerek yazmadı
Çünkü instaya girdiğini görüyorum ama yazmıyor çıkıyor kendince tavır yapıyor gibi
Evet
Ama o riski göze almaz beni kaybetme riskini
Gece uyudun mu diye yazdı dün sonra hiç cevap yok
Diyorum ya sana inat ediyor
Yok hoşlanmıştır
Bilmiyorum ya herkese böyle tabirler kullanıyor gibi en sonda araba da giderken anlık atmış direksiyonu eve gidiyorum diye
Demedim üstte biri yazmış ben de böyleyim diye bazı erkekler genel olarak herkese karşı böyle diyor herhalde
Bilmiyorum bana öyle hitap ediyor daha bir buçuk aydır görüşüyoruz
Sonradan demeye başladı
Daha gerçekte görüşmedik 1 buçuk aydır konuşuyoruz
Bende bir şey gördü ama bakalım
Iyy soğuma sebebi
Ben de garipsiyorum sanki başkalarına da öyle diyor gibi geliyor
Çok itici aq
Bence de en azından biraz zaman geçsin öyle söylesin yani
Yok ben bağlanmadan hoşlanmadan kalbimi ona tamamen vermeden asla söylemem öyle şeyler
Soğuma sebebi aw
Evet benim gibi
Neden peki
Seviyorum güzel hatunları
Önünüze gelene demiyor musunuz
Genellikle evet balım
Nasıl bir cevap bu
Yani seni kucağa almak istiyor balım
Yok ya öyle değildir
Nasıldır hayatım
Öyle bir konu geçmedi
Geçecek sende istiyor sun galiba
Geçmez bence
Sende az sevişken değilsin he
Bence ağız alışkanlığı
O zaman yaşayıp göreceğiz balım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tarz hitaplar daha sevgili olmadan geliyorsa, genelde iki ihtimal var canım 😌💬
Ya sınır bilmiyor, hızlı yakınlık kurup seni tavlamaya çalışıyor, ya da gerçekten herkese böyle konuşan flörtöz bir tip. Sağlam, ciddi biri genelde başta ismini kullanır, zamanla tatlı hitaplara geçer. Senin sınırın neyse onu net söyle, rahatsız oluyorsan belirt. Sen böyle hitaplara nasıl bakıyorsun, hoşuna gidiyor mu yoksa itici mi geliyor? 💭💕