Esim maç izlerken sürekli bagiriyor, korkup baska odaya kacmam haksızlık mı?

Bugün gs maçı vardı ben de inanılmaz gurbette sıkıldığım için eşimin yanında telefon bakayım dedim abi zaten rahatsızım, gs maçından dolayı adam tabiri caiz popon yırtıyor ansızın bağırıyor ve ben korkuyorum dalmış oluyorum insan gibi uyardım, hayatım balım korkuyorum dedim ansızın bağırmak yerine daha kontrollü davran, 2. Aynı 3. Aynı 4. De de öyle bir bağırdı ki kapıyı çakarak çıktım diğer odaya. Maç bitti yanıma gelip bana bağırıyor benim yanımda maç izleme erkek adamın maçına karışılmaz vs vs abi zaten kalbim sıkışmış korkudan ateş basmış kötü oldum demekten anlamıyor madem bağıracak uyarmama rağmen hayatım odana geç istersen bağıracağım rahatsız olmayabilir zor mu güzel dil ya

Esim maç izlerken sürekli bagiriyor, korkup baska odaya kacmam haksızlık mı?
Cevapla