Bugün gs maçı vardı ben de inanılmaz gurbette sıkıldığım için eşimin yanında telefon bakayım dedim abi zaten rahatsızım, gs maçından dolayı adam tabiri caiz popon yırtıyor ansızın bağırıyor ve ben korkuyorum dalmış oluyorum insan gibi uyardım, hayatım balım korkuyorum dedim ansızın bağırmak yerine daha kontrollü davran, 2. Aynı 3. Aynı 4. De de öyle bir bağırdı ki kapıyı çakarak çıktım diğer odaya. Maç bitti yanıma gelip bana bağırıyor benim yanımda maç izleme erkek adamın maçına karışılmaz vs vs abi zaten kalbim sıkışmış korkudan ateş basmış kötü oldum demekten anlamıyor madem bağıracak uyarmama rağmen hayatım odana geç istersen bağıracağım rahatsız olmayabilir zor mu güzel dil ya
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Süslenip püslenip arkadaşımla kahve içmeye çıkardım o da bir yerlerini yırtarak maçını izleyebilir. Sinir geldi banaaaa sjddjjd
Arkwdas yok gurbette kimsessiizm
Hiç canını sıkma bir daha ki böyle durum da al abur cuburunu çekil mutfağınaa yatak odana keyif yap ♥️
He demesi basit biktim
E Baska çözümün var mı?
Bosanmak
Haklısın. Evde vahşi hayvan besleme. Dışarda seyretsin
allah aşkına kocaeli maçında hatunu kaçırtıcak kadar neye bağrıyon yahu tam davar
Gercekten varya biktim bu maclardan keske komple mac denen birsey olmas
Tama bende fanatigimde o kadar yirtinmaya gerek yok evde :)
Ya cidden hayvdan beter bagiriyor az insan ol ya sabrim tahammulum kalmadi.
Bende mac izleyecegim gun diger odaya gecerim arada bagiririmda :) seninki hönkuriyo anlasilan :) sen ruhen tahammulun kalmamis:)
Ya ansizin resmn arkasini yirtiyor kalbim sikisti ya resmen, ben bagirinca binaya rezil oluyoruz der kendisine bakmaz
Himm gonder disarida izlesin:)
Gider de aynen
:) ben odayi degistiriyorum boyle iyi oluyr iki tarafta mutlu sizde oyle yapin
Bakin bende degistiriyorum zaten mesele o mu? Bana soz verdi mantiken soz vermese bende degistirmistim, ve olayi sadece bundan ibaret algilamayin her soz verdiginde sozunu tutmamasi biktirdi
Yae tamam iste odayi degistir dedigim ayri ayri evlerin odalari :)
Tamam bunda odayi degistirdim baska olaylarda? Soz verdiklerinde
Seninki cok. sözünun eri niri olmadihi icin bence sende çok zorlama sal gitsin
Sal gitsin? Omrum gidiyor farkinda misin
Eee tamam şimdi ayril sal kendinyoluna bak ozaman mutsuzssan bukadar
İnsallah kurtulurum
Hadi bakalim insallah
Valla haklı bizde aynıyız Gs bu gece fena moral bozdu hala kendime gelemedim
Hakli değil abi bagiricaksa beni odadan gonderebilir yuz kez uyardim bir daha yapmicam deyip yapiyor ben de hastayim rahatsızım bana dese ki hayatim baska odaya gec ben gecerim bu kadar zor degil ya bencil
Kıyamam sende haklısın
Eşimde aynı bugün özellikle
Çok saçma haraket
Kime sacma
Bağırıp çağırması
MQl cunku
Kocanı burada bana kötüleme başkasına da kötüleme kafamı bozma
Kotuleme mi , bizim evlilik mi kaldi ki, kendinden soguttu yeteribce biktirdi, biktim , ben onun icin tonca fedakarlik yaptim
Artik tahammul noktam yok o kadar umursamiyor ki, umrunda deigl hcibir sey
Bu kafalara girdiysen açıkça konuşup boşanın
Coktan girdim ama sadece cesaret kirintisii ariyorum kendimde, o da esim icin degil cevre icin cevremin tepkileri icin. Kendisi de inanilmaz degisti asiri asiri eski merhametli halinden gram eser yok 3 yilda
Boşandıktan sonra çevrende kimse umursamaz merak etme. İki dedi kodu yapar susarlar
O iki dedikodu kaldirabilcek guctr miyim acbaa. Cok yoruldum yiprandim
Hayatında olmayan insanlar için bu kadar kafa yorma. Gelip yüzüne diyebilirler mi hayır. Gez dolaş eğlen
Keske..
Bak şimdi mahmutcum kim ne dedi önemli değil. Mutluluğun önemli
Kardesim kardesim kardesim KİM DEDİGİ ONEMLİ NASİL DEGİL UA BENİM BİR MESLEGİMMMM YOKKKK AİLEM BABAM ANNEM NE TEPKİ VERECEK OZELLİKLE BABAM
Yaa sana sahip çıkmaları gerekir. Özellikle babanın
Babam degisik bir kafa, yani cekilcek biri de degil, simdi cnaim kiziim kizim der o raddeye geldigimde de surekli laflari sokar kaldirabilir miyim bilmiyorum ama bende hata mal gibi okulu biraktim bunla evlencem diye
Öyle canım kızım cicim kızım diye iltifat etmek ile olmuyor gerçekten arkanda durması lazım
Belki mecbur bırakmak için desteğini göstermiyor
:))
Yüz vermiyim evine sahip çıksın diyor, ama eşinin tek sorunu bu olamaz ya
Yok ya benim baba cetin kendi oncelikleri her daim
çocuğun var mı
Yok
O iyi bari ya
Boşan
Az kaldi zaten
Nerden
en iyisin
Bağla
Korktunmu
Öküzmüş
Hahaa soyleyince de ben okuz oluyorum
Adam haklı
Ne hakli pardon , bagiricaksa diyebilir hayatim yanimda oturma ben macdan dolayi bagiricam boyle derse insanim anlayis gosterir cikarim demi
Maç esnasında olur rezalet bi maçtı adam haklı
Bak diyorum ki kardes mac esnasinda olacaksa bana HAYATİM BASKA ODAYA GEC DİYEMEZ Mİ DİYORUM daha hakli diyorsun yav sabir bagirmasi degil mesele benim yanimda bagirmasi. Bana soylese o odadan cikar baska odaya gecerim diyorum bana bir daha bagirmicam deyip yaninda tutuyor BENİ
Maç izlediğini her zaman bağırdığını bilip niye yanında oturuyorsun onu anlamadım madem bu kadar rahatsız oluyosun
Guven iste erkeklere guvenmemek gerekiyormus 😂😂 bagirmicam soz diyen oydu? Ben sozune guvenip oturdum ne diye oturayim mantiken
Hahaha bi daha ki sefere yapmaması için en garanti yolu biliyosun dimi 😁
Bir daha ki sefere hicbir lafina inanmayacagim bu sekilde kendinden sogutiyor bana saygisizlik beni canım yerine koyuyor soz soz deyip
İnanma zaten de formülü uygula
Eee bunu uyguladim baska bir olayda? Boyle omur mu gecer
Bi daha yapamaz 2-3 seferde ömürlük çözülür
Nah yapmaz bu her zaman herseyi yapar sonra bir daha yapmicam der biktim artik
İddiya girelim mi
Kardes benim esimi benden iyi tanıyamazsın nelere soz verdi de hala yapıyor bu bir de degildi kacinci kezdi.
1 kez dene
NEyi deneuim
Ohoooooooo