Eski sevgilimi nasıl unutacağım, yeni ilişkim varken eskiye takılı kalmak normal mi?

Eski erkek arkadaşım Kürt ben de Türk’üm yaklaşık 1 buçuk sene beraberdik ama bu beraberlikte ben hep ailelerimizin çok farklı olduğunu, inanılmaz bir kültür farkı olduğunu, görüş farkı olduğunu ve bizim hiçbir zaman evlenemeyeceğimizi düşündüm durdum sürekli ona da söylüyordum o bir şekilde hallederiz halledeceğiz diyordu ama ben aşırı düşünen, çok her şeyi kendime dert eden biriyim onunla mutluydum ama bunu da düşünüyordum sürekli içimde hep bir korku vardı. 1 buçuk senelik birlikteliğin son ayında falan sürekli ama sürekli her gün ota boka tartışır olduk. Gün içinde inanılmaz derecede tartışıp ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi yine yan yanaydık ama gün içinde yine tartışmalar böyle döngüye girmiş gibiydi. Ve ben en sonunda dayanamadım çünkü sürekli üzülüp ağlıyordum, psikolojim tuhaf olmuştu en sonunda bıraktım çok zor oldu çok acı çektim ama o sadece kendi acı çekti sanıyor bana inanmıyor. Beni bırakıp gittin diyor evet ben bıraktım ama nedenler yok gibi lanse ediyor bunu. Ve sonrasında benim başka bir erkek arkadaşım oldu. Ben hâlâ bu acının içindeyken de bana destek oldu, onunla da şu an tam 2 senelik sevgiliyim. Ve bu ayrıldığım erkek arkadaşımla en son 15 ay önce yine mesajlaşıp konuştuk ve o zaman da çok kötü oldum onu çok özlemiştim tuhaf bir şekilde mutlu oluyordum. O şekilde 2 gün falan konuştuk daha sonrasında yine 0 mesaj 0 iletişim dönemine geçtik. Ve 1 hafta önce tekrar bir şekilde kendini hatırlattı bana para attı ben de dayanamadım yazdım neden diye öyle yine o gün konuştuk aradı seni hâlâ seviyorum çok özledim inanılmaz özledim keşke gelsen yanımda dursan bin kere bunları dedi keşke bize böyle yapmasaydın falan. Ve aklım çok karışık bu ilişkinin bir sonu yok ailelerimiz, her şey çok farklı ve benim sevgilim var. Ama yine de onunla konuştuğum o anlar bitmesin istemiştim ve çok güzel, çok özlemiş, heyecanlı hissettim. Dün konuştuk telefonu kapattık ondan sonra yine 0 iletişim. Bana hep kendini tuttuğunu, hâlâ bana dair her şeyi sakladığını söyledi bu fotoğraflarına bakıyorum dedi fotoğraflarımızı attı bana. Kafam çok karışık ben nasıl unutacağım bunu, nasıl çıkacağım bu durumdan

Eski sevgilimi nasıl unutacağım, yeni ilişkim varken eskiye takılı kalmak normal mi?
Cevapla