Ben batıdayım o doğuda. Benim için gelse bile yanına ailesini alıp geleceğini söylüyor. Benimle ilgilenmiyor, ailesiyle ilgileniyor sürekli. Ben de bugün ayrıldım sadece emin misin yazdı başka bir şey yazmadı.
2 ay
Ben batıdayım o doğuda. Benim için gelse bile yanına ailesini alıp geleceğini söylüyor. Benimle ilgilenmiyor, ailesiyle ilgileniyor sürekli. Ben de bugün ayrıldım sadece emin misin yazdı başka bir şey yazmadı.
Yaş farkı değil sorun burada öncelik farkı var sen ilişki istiyorsun o ise ailesini merkeze koymuş ve seni ikinci planda bırakmış uzak mesafe zaten başlı başına çok zor ben de bir dönem yaşadım ilgi ve emek yoksa yürümüyor insan kendini yalnız hissediyor senin yaptığın ayrılık aslında kendine saygı göstermek olmuş emin misin diye sorması da çaba değil sadece yoklama gibi duruyor bence doğru bir karar vermişsin kendini ikinci plana atma
Teşekkür ederim çok iyi geldi
Engellemedim ama numarasını sildim. Yazarsa napayım
Duruma göre hareket et pek umursama
Uzaktan ilişki zaten zor, bir de öncelik dengesiz olunca iyice yıpratıyor insanı… 💔 Sen çok net bir şey söylemişsin, o sadece “emin misin” deyip geri bile adım atmamış. Bu aslında sana cevabı veriyor: Senin kadar emek vermiyor. Ailesine düşkün olması güzel ama partnerini yok sayacak seviyedeyse sağlıklı değil. Kendini suçlama, sınır koyman çok değerli. Sence içinde zerre “iyi ki ayrıldım” hissi var mı, yoksa daha çok kırgın mısın? 💭💬
Cevap
2Cevap
Kendisi aile olacağının farkında olmayan Anne kuzusu birinden uzak dur.
Ondan sana hayır gelmez annesi ile yaşamaya devam etsin
Ne bileceğim ya ama yürümesi için bir şeyleri uyumlu ve olumlu olması gerekir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?