Arkadaşlar bir yardım edin eminim ki anlayan olur beni, benim manitam var, daha dün 1 senemiz oldu ama şu andan cidden çok rahatsızım. Ben bu çocukla evlenmeyi düşünüyorum fakat bu çocuk 2 sene önce kendi kız kuzeniyle çıkmış, o zamanlar da baya takıntılıymış kıza. Dediğim gibi ben bu çocukla evlenmek istiyorum ama kız sürekli her yerde karşımıza çıkıyor veya sevgilimin karşısına çıkıyor, aile düğünlerinde olsun başka şeylerde olsun ve ben bu kızla kavga ettim. Bana kızın dediği tek şey "Zamanında da çocuk değildik, her şeyin de farkındaydık, bundan sonra olup olmayacağına da zaman karar verir." Ben bundan ne anlam çıkarmalıyım arkadaşlar? Ben artık istemiyorum, yapamıyorum, bu kız var oldukça güzel bir evlilik geçireceğimi de düşünmüyorum. Sizden ricam, sevgilime nasıl bir ayrılık mesajı yazabilirim? Şu anda ikisi de düğünde ve saat 5 olana kadar ayrılık mesajını yazmam lazım; dürüst ama nazik bir şekilde, karşı tarafı üzmeden, iyi dileklerle, net ve doğrudan bir şekilde, daha uzun ve açıklayıcı. Lütfen yardım edin, çok sıkıldım bu durumdan, soğudum artık, kendinizi benim yerime koyun🙏🏻❤️
2 ay
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer