Yapmayacaksın etmeyeceksin ikiletmeyeceksin vs. Bir tartışma esnasında.
2 ay
Yapmayacaksın etmeyeceksin ikiletmeyeceksin vs. Bir tartışma esnasında.
Cevap
11Cevap
Baban da anneni böyle mi yola getiriyor desen ağır mı olur ya xbshdbdhsh benim ilişkilerim nu yüzden uzun sürmüyor r yok 🤦🏻♀️
Ooo vurdu gol oldu gibi bir etki olur😂
Rot balans ayarı veremiyor bir kadına böyle hitap edip bir yere ulaşamazsınız isteğinizi davranışlarınız ile belli edeceksiniz.
İşte böyle ince dusunceli insanlar çoğalsın ins. Teşekkür ederim
Tecrübe öğreticem hepsine merak etme rica ederim
Öğret valla
Zamanla kadınların dilinden anlamıyorlar anlasalar tek dertleri seks başka bir şey yok.
Halbuki kadın anlasildikca guzellesir
Dişil enerjisini arttırırsan o kadının senden kopma ihtimali yok gibidir doğru anektodları bilmek gerek :D
Ananmisin babammisin kimsinde bana öyle diyorsun de kafasından vurulmuşa dönsün ezdirme kendini
Yeri gelince evli değiliz demeyi biliyor
Emrivaki yapılmasını asla sevmem
Bende sevmem
Kimse istemediğim birşeyide yaptıramaz bu konuda çok keskin kullarım var
Bende boyleyim
Hayır hiç doğru değil
Bencede
O mu sana diyor böyle
Evet. Bende tepki gosterdim
Sen mi söylüyorsun bunları
O diyor
Sert erkek ya dkxkc
Batsın böyle..
3 4 ay
Aslında çok alttan alan biri benim için fedakarlıkta çok yapıyor ama tartışmada çabuk parlıyor bunu dedi bende ona tepki verdim
Elim eline degmedi
Nikahsız el ele degmesine karşıyım tercihen
saygı bitince , her şey biter.
Saygı önemli evet
öyle
Doğru evet 😅
Saygısızlık iyi bir şey degil
İtici
Kesinlikle
İyi değil
Çok sinirlenince böyle dedi
Kocam değilsin bi şey değilsin de
İşte böyle yapınca daha çok savunmaya geçiyor insan
Tatlı tatlı olsa bu kelimeler insanın zoruns gitmez severse ama tartışma esnasında hoş degil
Hiç hoş değil
Hoş değil bence
Bende ona dedim
Hoş değil
Bende ona dedim
İnce davranış bu iste
Aynen
Bunu bilenler cogalsa keske
Rabbim kiymetinizi bilecekle karsilastirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tartışma anında böyle emrivaki cümleler kurmak ilişkiyi çok sertleştiriyor canım 😕 “Yapmayacaksın, etmeyeceksin” dili karşındakini otomatik savunmaya geçirir, dinlemeyi bırakır. İlişki de zamanla güç savaşına döner, sevgi dili kayar, ego dili başlar. Onun yerine “Ben böyle hissediyorum, bunu yapınca kırılıyorum” demek hem daha yumuşak hem daha etkili 💛 Sen böyle cümleleri en çok hangi konularda kurma ihtiyacı hissediyorsun? 🙈