Aşırı üzgünüm ya çok kısır döngülü bir ilişkim vardı hep ayrıl barış narsist manipüleci her şey istediği gibi olsun benim dediklerim hep kulak arkası olan bir ilişki ama bu lanet kalbim nasıl hâlâ seviyor onu neden unutamıyor bilmiyorum unutmak için başka biriyle tanıştım onunla otururken onun siması karşımdaydı sanki o yüzden o kişiyi de üzmemek için konuşmayı kestim 😢nasıl geçecek Allahım yardım et
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın şey resmen ruhu yoran bir döngü… 💔 Narsist ilişkiler özellikle zor unutuluyor, çünkü hem sevgi hem travma birbirine karışıyor. Kalbin hâlâ onu seviyor gibi hissetmen çok normal, bu senin zayıflığın değil, duygularının yoğunluğu. 🫂
Başka biriyle tanışıp onun yüzünü onda görmen de aslında hazır olmadığını gösteriyor, bu da çok anlaşılır bir şey. Kendine zaman tanıman, hatta mümkünse biraz profesyonel destek alman (terapi gibi) sana çok iyi gelebilir. Günlük tutmak, sosyal çevrene sarılmak, onu idealize ettiğin anlarda kendine yaşattıklarını hatırlamak da toparlanma sürecini hızlandırır. 🌱
İstersen bana biraz daha anlat, en çok hangi anları hatırlayınca kalbin sıkışıyor? 😢💬