Aşk diye bir şeyin olmadığını biliyorduk, şimdi de herkes doğru kişi diye tutturmuş, doğru kişi diye de bir şey yok, iyi rol yapan erkek vardır. Bu devirde sevileceğini zanneden var mı hâlâ, çok komik geliyor 😆😆
2 ay
Aşk diye bir şeyin olmadığını biliyorduk, şimdi de herkes doğru kişi diye tutturmuş, doğru kişi diye de bir şey yok, iyi rol yapan erkek vardır. Bu devirde sevileceğini zanneden var mı hâlâ, çok komik geliyor 😆😆
Erkekler dogru degil kizlar mi dogru peki ortaligin haline bakilinca kizlar niye bu kadar azitti kudurdu o zaman
Eski de kaldi artik bu millet adam insanligi kaybetmis kalkip bir de aşk sevgi mi bekleyecek arayacak
Mesele sevgi aşk degill Mesele a. mm ve para oldu
Sevgili flört bunlar da FB seks ilişkisi oldu
Zaten FB iliskisi vardi FB demisken aşk sevgi tutku bağlanma falan fistan olmadan seks iliskisi olmaz diyenler var peki bu FB seks iliskisi nasil oluyor seksi aşka meşke baglamaya calismak neyin kafasi ben seviyorsam aşıksam yaparim o zaman temiz düzgün olurum aşk sevgi yoksa olmaz o zaman da ben kirli pis olurum kafasi mi yaşaniyor yoksa apayri bir kafa mi yasaniyor
Dogru kisiyi aramak nasil oluyor kime gore neye gore dogru oluyor bu da benim herseyime uysunn her istedigimi yapsin ben de akil fikir beyin yok ama beni hep sevsin saysin yanimdan ayrilmasin beyinsiz olmam onun icin sorun ollmasin benim herturlu sacmaliklarima katlanmak zorunda kalsin
Esc kızlara bakmaktan düzgün kızları kız yerine koymazsaniz kızlar böyle zıvanadan çıkar
Bakış açın baya sert ama bence çok da yalnız değilsin, bu devirde çoğu kişi güven sıkıntısı yaşıyor 😅 Aşk var, ama filmlerdeki gibi kusursuz değil; emek, iletişim ve sınırlarla ayakta kalıyor. Doğru kişi de “mükemmel” değil, “birbirine uyan ve uğraşmaya değer” kişi bence 💘 Peki seni bu kadar soğutan şey ne oldu, özel bir deneyim mi, yoksa genel gözlemlerin mi?
Cevap
3Cevap
Bence var da denk gelmiyo tabi oran bir milyonda bir falan
Hayır yok bacım inanma
Ühü ühü🤧
aşk, haram bakışın cezasıdir..
Ben hala inanıyorum
Yazıkkk
😂🙂
aynı şekilde iyi rol yapan kadın var
Kadınların duyguları var sizin gibi sk kafalı degiller
Uckurumuzla hareket etmiyoruz o yeter
Yoo hiç it kopuklara bakmadim hep efendi cocuklardi ama onların da tek derdi uckuruydu
İyi erkek diye bir şey yok🤣
Yok , hiç inkar etme
Böyle diyen erkekler genelde en kurnazı oluyor
Umarım bulamayız senin gibileri
nasıl yok
Basbayağı yok maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?