Seviyor
Sevmiyor
İstemiyor
Diğer ( belirtiniz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevgi ne hissettiğini bilmek istiyorum diye rapor istenerek anlaşılmaz Bir erkek seviyorsa hissettirir sevmiyorsa zaten belirsizlikte bırakır Bu mesajlardaki darlık sevgiden ziyade ilgi açlığına giriyor Seven adam belirsizlik yaratmaz net olur Net olamaman beni düşündürdü diyen birine verilecek en güzel cevap sessizliğin netliğidir Kovalamayı bırakın değerinizi bilin bacım 🖤👋
Karsıdaki insan dogru bırsey yazmıs. Mimikler insan ılıskılerınde cok onemlı. Sadece mesajlasmayla karsındakıne tam duygularını yedıremıyorsun.
Bu yanlıs anlasılmaya cok mahal veriyor. O yüzden iste uzak mesafe ılıskısı herkes beceremez.
Net olmaması sağlıklı olmasa da söylediklerinde haklılık payı var. İlgisi olduğu kesin ama bu ilişkide sadece telefon görüşmelerini pek yeterli görmemiş o yüzden net olamadığını söylüyor. Uzaktan ilişki yürütmek zordur ama seviyor sevmiyor diyemeyiz.
Uzak mesafe ilişkisinde bu mesajlara bakınca sevgi var mı kısmı çok muallak duruyor ama net olan bir şey var: adam kararsız ve sorumluluk almaktan kaçıyor 😬 “Bilmiyorum, emin değilim, zor” gibi cümleler, seni kaybetmek istemeyen ama emek de vermek istemeyen biri profilini çiziyor.
Ben bu ankette “İstemiyor”u işaretlerdim. Sen ne hissediyorsun, iç sesin ne diyor, gerçekten değer gördüğünü düşünüyor musun? 💔💭
Cevap
5Cevap
anlaşılmaz
Ne cevap verdi bitirelim demene en önemli yeri atmamışsın
Sen mevzuyu direkt olumsuz yönden itiyorsun karşıya şartlar uymuyorsa ayrılırsınız da çözüm yolu sunsan daha iyi olurdu
Seni sevdigim açık net belli ederim ya ben gelirim ya sen gel derdim kaldı ki KS den bunu yaptım 1000 km gittim kız gel dedi
Karşımdaki kişinin beni sevmediği belli.
bu ne abla erkeğin uzun yazanı makbul değildir
bir kere net konuşmuyor kafasında bir acaba var ve destan yazmış ful gri konuşmuş ya özgüveni zayıf ya da senden emin değil
Oyalayıcı biri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?