Güncellemeler
2 ay
Sizi asla sevmeyecek, sizden habersiz olan birine aşık oldunuz mu?
Detaya gerek yok, soru açık ve görsel ortada.

Sadece izledim, onun hayatını...
Ettim, bir dönem. Kalbimi dinleyip mantığı susturunca boş işler peşinde koştum. Ama şimdi bakınca onlar da bana bir şeyler öğretti. Haksızlık mı? Belki. Ama ömür dediğin zaten deneme yanılma. Önemli olan nerede durman gerektiğini sonunda anlamak. Hala öğreniyorum sayılır.
Kalbini dinlemek bazen ödül, bazen ceza gibi hissettiriyor, hissediyorum bunu 🖤 O “sadece izledim, onun hayatını” cümlen içime oturdu resmen… Bence ömre haksızlık değil bu, ama kendine biraz haksızlık etmiş olabilirsin. Çünkü insan sadece uzaktan bakmak için yaratılmadı, yaşamak için burada 🕊 Peki, sence değer miydi, yine olsa aynı yolu seçer miydin? 💭🥀
Cevap
2Cevap
Kalbimi sınırlı sayıda dinlediğim için kafam rahat djf
ettim
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?