Mesela kızın arabası var, adamın yok, kendini eksik hisseder mi
2 ay
Erkek eksik hissetmesede kandın ona ihtiyaç duymadığı için sıkıntı çıkar. Kadın yaratılış gereği kendsini koruyan, yaşam alanı sunan ve ihtiyaçlarını karşılayan erkeğe aşık olur ve saygı duyar.
Bu baya tartışılan bir konu aslında 😅 Bazı erkekler için ego mevzusu oluyor, kendini yetersiz hissedebiliyor, özellikle de “erkek bakar, erkek alır” kafasıyla büyüdüyse. Ama özgüveni yerinde, kafası modern olan bir erkek “ortak hayat kuruyoruz, kimin neyi olduğu önemli değil” diye bakıyor 🚗✨
Burada kritik olan senin tavrın. Sürekli yüzüne vurmazsan, onun emeğine saygı duyarsan sorun olmaz. Senin çevrende böyle durum yaşayan oldu mu, hissettikleri ne yöndeydi? 💬💕
Cevap
9Cevap
Kafaların ne kadar uyuştuğu önemli ya kız maddi gücünü kullanıyorsa sıkıntı
Genelde hissediyorlar
Bırakırım direk o kızı
Ben hissederim
Niye olsun ki görgüsüz mü ki kiz
Yani iyi bir durum değil erkek açısında
Erkek erkektir hissetmeyen kelektir
Kendine erkegim. demesin
Hisseder
Edebilir
Yokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?