Kızlar, çok aşık olduğunuz biri sizden ayrılınca ilk günlerde bu aşk acısıyla nasıl baş ettiniz?

Özellikle ilk günlerde ne yaşadınız, bu üzüntüyle nasıl baş ettiniz? Hiç kimseyle konuşmayıp kendinizi eve kapattığınız, derslerinize veya sınavlarınıza gitmediğiniz oldu mu vs.
Kızlar, çok aşık olduğunuz biri sizden ayrılınca ilk günlerde bu aşk acısıyla nasıl baş ettiniz?
Cevapla